Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

PaB sortiment - LEGO Stores Stockholm / MoS & Skhlm

Startat av andli, 16 november 2015 kl. 12:51

Föregående ämne - Nästa ämne

fork

Citat från: Gideon skrivet 04 juli 2022 kl. 16:23
Nån som ska förbi en av butikerna får jättegärna kolla om det finns några röda Castle-torsos med falk på baksidan bland BAM-figurdelarna, är riktigt sugen på ett gäng av dessa.



Någon som kan göra detsamma åt mig under veckan och kan lämna i lugbulkpåse på sorteringen?
Skulle även vilja ha de matchande benen.


ColA

Citat från: fork skrivet 10 juli 2022 kl. 22:56
Citat från: Gideon skrivet 04 juli 2022 kl. 16:23
Nån som ska förbi en av butikerna får jättegärna kolla om det finns några röda Castle-torsos med falk på baksidan bland BAM-figurdelarna, är riktigt sugen på ett gäng av dessa.



Någon som kan göra detsamma åt mig under veckan och kan lämna i lugbulkpåse på sorteringen?
Skulle även vilja ha de matchande benen.

I Skärholmen var dom slut i lördags men dom har beställt fler men dom kunde inte svara på när dom kommer.
Benen fanns det dock gott om.

Gideon

Citat från: ColA skrivet 11 juli 2022 kl. 10:27
Benen fanns det dock gott om.
Jag skulle bli väldigt glad över 1-2 paket med ben med svarta stövlar om någon har möjlighet att "langa" :)

CopMike

Citat från: Rickard skrivet 08 juli 2022 kl. 07:27
Finns det någon som skulle kunna köpa 1-2 stora burkar och ta med till Huskvarna lugbulk sorteringen?  :)

Är ute efter 1 stor burk med transblue 1x2 tile och eventuellt 1 stor burk med palm blad.
Hur många palm blad går det i ca? Kanske kan fyllas ut med transblue 1x2 tiles?

Mvh Rickard
Fixat 👍!

Rickard


swemixon


Lähnn


swemixon

Är det någon som ska till MoS eller Skärholmen och kan köpa 2 ex av dessa 3 figurer (om de finns kvar på BaM)?31B98543-1FA9-426E-B58E-7D38071CC4E7.png

CopMike

Citat från: swemixon skrivet 24 oktober 2022 kl. 07:00Är det någon som ska till MoS eller Skärholmen och kan köpa 2 ex av dessa 3 figurer (om de finns kvar på BaM)?31B98543-1FA9-426E-B58E-7D38071CC4E7.png
Fixat 👍!

BrickMe

#714
Strax innan jag skulle se Avatar idag passade jag på att gå in i Lego butiken.
De hade fortfarande lite 60601 i Trans Black kvar. Växtdelar: 1527937695 i  olivgrönt.
Köpte även 36841 i Dark purple (har svårt att motstå dem oavsett färg, vilket saknar betydelse om de byggs in bakom andra bitar).

Glömde nämna att de även har 70681 i tan ifall någon skulle vara intresserad...

Claude76

Slänger ut en trevare här.

Är det någon som ska till Skärholmen och kanske har möjlighet att köpa en stor burk med lampstolpar till mig?
Dom var tydligen slut på MoS redan men skulle finnas kvar i Skärholmen.

Dra gärna ett PM om det är så.

Mvh 
Claude76
Lego is my drug of choice

Maserian

Var förbi skärholmen igår för första gången. Riktigt trevligt. Någon som vet hur ofta de byter bitar i väggen?

andreaseldh

Någon som vet om klossar 2x2 3003 finns på väggen i någon av butikerna? Färgen spelar ingen roll, det ska vara ryggrad i BrickHeads.

MrUzagi

Citat från: andreaseldh skrivet 11 september 2023 kl. 05:51Någon som vet om klossar 2x2 3003 finns på väggen i någon av butikerna? Färgen spelar ingen roll, det ska vara ryggrad i BrickHeads.

Enligt "Pick and Build wall in Lego Stores Sweden" på Facebook fanns det Brick 2x2 i Tan på MoS "Back of House" den 5/9 i alla fall.

swestar

Hej,

Är det någon som ska till Skärholmen och  har möjlighet att köpa 2 stora burkar Light Bluish Gray Brick, Modified 1 x 2 with Masonry Profile?

Mvh
swestar
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.