Eventtävling: CB Vasaloppet i Borlänge 4-5 maj. Sveriges längsta CB?

Startat av Nextuz, 20 februari 2019 kl. 13:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Nextuz

Citat från: andli skrivet 24 april 2019 kl. 23:21
Satte ihop 5 adapterplattor för att kunna skapa lite mellanrum mellan byggen om så önskas..

Är starten klar? =)

andli

Citat från: Nextuz skrivet 25 april 2019 kl. 10:51
Citat från: andli skrivet 24 april 2019 kl. 23:21
Satte ihop 5 adapterplattor för att kunna skapa lite mellanrum mellan byggen om så önskas..

Är starten klar? =)
Yepp! Eller gubbarna har inte flyttat in...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Nextuz

Citat från: andli skrivet 25 april 2019 kl. 11:39
Citat från: Nextuz skrivet 25 april 2019 kl. 10:51
Citat från: andli skrivet 24 april 2019 kl. 23:21
Satte ihop 5 adapterplattor för att kunna skapa lite mellanrum mellan byggen om så önskas..

Är starten klar? =)
Yepp! Eller gubbarna har inte flyttat in...

Dom har redan startat och är på väg? :P

andreaseldh

När 14 000 minifigurer ska skida 9 mmil så hinner några i mål innan alla har hunnit lämna startområdet.

Stigge72

Citat från: Stigge72 skrivet 15 april 2019 kl. 22:18
[EDIT]
Äntligen fått till någon sorts foto. 20 studs lång och 14 djup.
Tanken är att spåren är i förgrunden, och att några olika figurer ska sättas dit, de flesta på skidor.
My uppdaterad information om min modul. Inklusive bild.  ;)

Gideon

Citat från: Stigge72 skrivet 27 april 2019 kl. 00:09
Citat från: Stigge72 skrivet 15 april 2019 kl. 22:18
[EDIT]
Äntligen fått till någon sorts foto. 20 studs lång och 14 djup.
Tanken är att spåren är i förgrunden, och att några olika figurer ska sättas dit, de flesta på skidor.
My uppdaterad information om min modul. Inklusive bild.  ;)
Kan inte se det i formuläret (som nu är stängt, hade glömt klicka i det så tack för påminnelsen!)

Gideon

10,3 m anmält nu om jag har räknat rätt, ser ut som om detta CB har chansen att ta över det inofficiella rekordet av "Sveriges längsta CB"?

Tidigare rekordhållare vad jag känner till är nog PACB i Halmstad, som var just under 10 m långt?

Kwagge

Citat från: Gideon skrivet 27 april 2019 kl. 11:14
10,3 m anmält nu om jag har räknat rätt, ser ut som om detta CB har chansen att ta över det inofficiella rekordet av "Sveriges längsta CB"?

Tidigare rekordhållare vad jag känner till är nog PACB i Halmstad, som var just under 10 m långt?


Räknas inte GBC i dessa sammanhang?  ;)

Gideon

Citat från: Kwagge skrivet 27 april 2019 kl. 13:44
Räknas inte GBC i dessa sammanhang?  ;)
Hehe jo kanske det :)
Kontinuerlig yta av plates då?

Men Tåglandskapet leder lätt ligan total yta. Huskvarna störst hittills..?

andli

En uppdaterad bild på starten...

Under devicen...

To start or not to start, thats the question...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Stigge72

Citat från: Gideon skrivet 27 april 2019 kl. 11:08
Citat från: Stigge72 skrivet 27 april 2019 kl. 00:09
Citat från: Stigge72 skrivet 15 april 2019 kl. 22:18
[EDIT]
Äntligen fått till någon sorts foto. 20 studs lång och 14 djup.
Tanken är att spåren är i förgrunden, och att några olika figurer ska sättas dit, de flesta på skidor.
My uppdaterad information om min modul. Inklusive bild.  ;)
Kan inte se det i formuläret (som nu är stängt, hade glömt klicka i det så tack för påminnelsen!)
Jag hade ingen bild, och var inte säker på hur långt det skulle bli, när jag fyllde i formuläret, men är ganska säker på att jag anmälde det.

Illuwatar

En snabb bild på mitt bidrag...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Boathill

Wow, du har fått till det superbra med att få ner skeppet i snön på ett bra sätt!

Godtfred

Försökte mig på ett snabbygge på Valborgskvällen, blev ju ingen brasa i år här i Östergötland. 38cm bredd.

"Älgien lurar i skogen"

Stigge72

Jag har insett att jag har ställt till det lite...
P.g.a de tillgängliga tågtiderna blir jag tvungen att lämna eventet tidigare, och då mitt bidrag är någonstans mitt i, så skulle det förenkla om någon skulle kunna ta med mina bitar, helst någon som kan ta dem till Norrköping, eller iallafall Östergötland.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.