Årets Mästarbyggare 2016 - deadline 2017-02-05

Startat av Anders67, 17 april 2016 kl. 09:42

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Dags för omröstning i mästerbyggartävlingen.

Häftiga vinster står på spel till vinnarna.
Till er som röstar väg in följande, hur man har delat med sig av byggprocessen och hur slutresultatet blev.

Rösta här

Ni har 3 röster var och resultatet kommer att avslöjas den 4 mars, 2017


                       

beguiristain

Men fy vad svårt att rösta, man har ju bara 3 st röster. Hade behövt fler  :P
Kan bara applådera alla fantastiska skapelser!

KallEl75

Måste instämma var fruktansvärt svårt att plocka ut tre modeller. Var mer eller mindre tvungen att "lotta" mellan 5 modeller.

Lordflintstone

#183
Tror man får analysera bilderna noga och kanske låta en detalj man tycker extra mycket om avgöra valet eftersom det är galet fina bidrag. Hurra för Swebrick och dess extraordinära byggare, världsklass på föreningen.
P.s
Intressant skulle det vara att gämföra med andra RLUGar om hur många av dess medlämmar har blivit publiserade i TBB. Tror Swebrick skulle komma bland det RLUG,ar som har flest medlämmar som blivit publiserade.

KallEl75

Framför allt bör man ju se bidragen och relatera detta till folkmängd.

Memmla

Jättesvårt att rösta ju, vill se alla irl :D

Anders67

Citat från: Memmla skrivet 13 februari 2017 kl. 18:17
Jättesvårt att rösta ju, vill se alla irl :D

På tal om det.

Jag vill gärna se så många av dessa live i Linköping. Ni som har tänkt att ta med dessa skicka mig ett PM eller skriv upp er här i tråden (förutom att ni anmäler ert bygge också) så koordinerar jag med event ansvariga.

robinnilsson403

I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Myko


Svartkrut

Jag har anmält mitt bygge till Linköping.  :D

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Ozp


Illuwatar

Riktigt fina byggen - ser fram emot att se dessa i Linköping.

Hoppas på en re-run av denna typ av tävling framöver. Då ska jag försöka vara med, om hälsan och ekonomin tillåter...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Anders67

Citat från: Illuwatar skrivet 14 februari 2017 kl. 08:46
Riktigt fina byggen - ser fram emot att se dessa i Linköping.

Hoppas på en re-run av denna typ av tävling framöver. Då ska jag försöka vara med, om hälsan och ekonomin tillåter...

Det blir en Mästartävling även för 2017 så snart denna är avklarad

KallEl75

Citat från: Anders67 skrivet 13 februari 2017 kl. 18:58
Citat från: Memmla skrivet 13 februari 2017 kl. 18:17
Jättesvårt att rösta ju, vill se alla irl :D

På tal om det.

Jag vill gärna se så många av dessa live i Linköping. Ni som har tänkt att ta med dessa skicka mig ett PM eller skriv upp er här i tråden (förutom att ni anmäler ert bygge också) så koordinerar jag med event ansvariga.

Betyder detta att alla dessa bidrag som dyker upp i Linköping kommer vara placerade på ett och samma ställe så man inte riskerar att missa dem?

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.