Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Flower guard (Tradera tävlingsbidrag)

Startat av Wolcker, 25 april 2024 kl. 08:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Wolcker

Har byggt om Bouquet of Roses till något annat som var tävlingen på Tradera (Läs mer här).

Hoppas ni gillar den.

437524047_10168885595225121_377310001463225748_n.jpg
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Joyride

Väldigt fin! Pluspoäng för att du höll dig till grundtemat! (Kanske var ett krav...?)
Instagram: joyride_bricks

Wolcker

Citat från: Joyride skrivet 26 april 2024 kl. 08:10Väldigt fin! Pluspoäng för att du höll dig till grundtemat! (Kanske var ett krav...?)


Tackar! Tror inte det var ett krav. Men när jag satt och byggde så kom jag osökt att tänka på Renly Baratheon, ifrån Game of Thrones, har sin kingsguard som heter rainbow knights och tänkte att i en alternativ värld så kanske blommor har beskyddare ifrån personer som plockar dom eller djur som äter dom.

Försökte först göra något monster men är för dålig på att bygga så det fick bli en soldat =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Daylight


Herr Syri



Wolkan, denna blev helt fantastisk! 
Legofigswap på Instagram
Figswap på bricklink

Wolcker

Citat från: Herr Syri skrivet 03 maj 2024 kl. 14:49Wolkan, denna blev helt fantastisk!

Du kan få ha den stående hos dig nästa utställning =)
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Herr Syri

Citat från: Wolcker skrivet 03 maj 2024 kl. 15:50Du kan få ha den stående hos dig nästa utställning =)
Haha, lätt! Då kommer ju fölk tro att det är min skapelse.  :)
Legofigswap på Instagram
Figswap på bricklink

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.