Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossfestivalen - Umeå 4-5 mars 2023 på Nolia

Startat av Klossfestivalen, 20 december 2022 kl. 16:11

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

CopMike

När man checkar in bygget på flyget ;D!

Gideon

Citat från: CopMike skrivet 03 mars 2023 kl. 15:22När man checkar in bygget på flyget ;D!
Rapid Unscheduled Disassembly

Emma


Gideon


Emma

Citat från: Gideon skrivet 03 mars 2023 kl. 22:54
Citat från: Emma skrivet 03 mars 2023 kl. 22:50Taket rasade in.
:o

Är detta ett tema för helgen...?
Citat från: Gideon skrivet 03 mars 2023 kl. 15:31Rapid Unscheduled Disassembly


Måste va det. Verkar vara nåt som drabbar oss söderifrån.

Emma

Gårdagens publik.

Emma

Tack för en finfin helg! Jag hoppas eventet föll väl ut, så vi får tillbaka klossfestivalen till Umeå!

Jag är helnöjd med allt! Tack Fredrik Novak med crew!

CopMike

Ja, tack till arrangörerna och så kul att få träffa lite av Swebricks finest lite mer uppåt i landet! Snygga byggen, kul häng & diskussioner och flera nya pigga idéer rikare :D!

CopMike

Och nu hemma efter försenat flyg mm mm🥺!

byStfn

Vilken helg! Jag blev lite tagen av storleken på min publik redan i Malmö, men Umeå slog alla rekord! 😍

7EF36283-EA11-4468-B50A-5F9F1914AD89.jpeg

Men stor publik och selfies med besökare är inte det som betyder mest med det här, utan att träffa alla er som man mer sällan träffar söderut! Så mycket kärlek och värme i det annars iskalla Umeå 😊

Tack för helgen!

Manfred87

Råkade få med mig skylten som det står utställare på hem. Är det ett problem, eller har ni tagit höjd för röriga distriktsläkare? :)

Manfred87

Vill tillägga att det var superkul att träffa alla för mig nya ansikten, och att se alla fina byggen jag inte sett innan!

andreaseldh

Citat från: A_Houston skrivet 03 mars 2023 kl. 11:05Snart färdigpackad. Som förstagångsutställare så har jag nog inte riktigt knepen för hur man packar bäst, men det viktigaste är ju att allt kommer med  :). För övrigt snöar det rejält här i Umetrakten

Det viktigaste jag lärde mig som ny medlem var att packa allt i påsar med klämma, så att bitar som faller av finns kvar i påsen. Hoppas det gick bra för dig!

A_Houston

Citat från: andreaseldh skrivet 06 mars 2023 kl. 16:26
Citat från: A_Houston skrivet 03 mars 2023 kl. 11:05Snart färdigpackad. Som förstagångsutställare så har jag nog inte riktigt knepen för hur man packar bäst, men det viktigaste är ju att allt kommer med  :). För övrigt snöar det rejält här i Umetrakten

Det viktigaste jag lärde mig som ny medlem var att packa allt i påsar med klämma, så att bitar som faller av finns kvar i påsen. Hoppas det gick bra för dig!
Det gick bra och jag fick hjälp med transporten hem. Alltid lite nervöst med något nytt men alla på plats gjorde att man kände sig hemma, så tack för en trevlig helg (och all ny inspiration  :))

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.