Förslag på tävlingar och allmänt tävlingssnack

Startat av Anders67, 15 juni 2015 kl. 21:54

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders67

Citat från: Emma skrivet 18 december 2020 kl. 23:29
Finns det någon sammanställning på vilka byggen vi lyft fram som årets bygge genom tiderna. Jag letar, men hittar inte.
nä tror inte det, årets bygge är från 2016 och framåt

Emma

Citat från: Anders67 skrivet 19 december 2020 kl. 15:16
Citat från: Emma skrivet 18 december 2020 kl. 23:29
Finns det någon sammanställning på vilka byggen vi lyft fram som årets bygge genom tiderna. Jag letar, men hittar inte.
nä tror inte det, årets bygge är från 2016 och framåt

Okej, då är det inte så många år att hålla koll på.

2016 - full plate
2017 - katthult
2018 - serenity
2019 - ??

Jemanuelson

Necessär-utmaning för resande fot!

Min fru kläckte en idé till byggtävling/-utmaning igår. Kan göras helt individuellt eller möjligen som en gemensam utmaning här på Swebrick:

- Man får 50 bitar, utvalda av icke-AFOL i närheten, att bygga med under semesterresan. Lagom mängd att få plats med i necessären.

Min fru gav mig dessa. Får se vad man kan göra med dem...

Emma

Kan vi lägga alla SBC i en egen kategori. Alla andra trådar drunknar liksom i SBC-trådarna.

Tornet

Citat från: Emma skrivet 01 augusti 2022 kl. 21:17Kan vi lägga alla SBC i en egen kategori. Alla andra trådar drunknar liksom i SBC-trådarna.

Bra idé! Skulle nog underlätta både letandet efter gamla SBC-trådar och som du säger göra resten mer överskådligt.
Kanske även alla kvartalstävlingar i en egen underkategori så det blir lättare att hitta igen även gamla sådana?

CopMike

Citat från: Emma skrivet 01 augusti 2022 kl. 21:17Kan vi lägga alla SBC i en egen kategori. Alla andra trådar drunknar liksom i SBC-trådarna.
Påbörjar fix med detta!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.