Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

1700-tals Blockoko

Startat av Alida, 05 mars 2019 kl. 21:03

Föregående ämne - Nästa ämne

Alida

Citat från: Sollan skrivet 07 mars 2019 kl. 09:42
Det här är så otroligt snyggt! Jag har sett flera bilder på det här och det är så imponerande!

Jag håller tummarna för att vi får se någon detalj ihopbyggt till stora eventet. Jag skulle gärna se t ex en fotölj och en tevagn ihopbyggt i plast!

Tusen tack!
Ja, det är inte helt omöjligt! Som ett litet smakprov.

Stigge72

Väldigt snyggt!

Som flera tidigare, så skulle jag gärna se det byggt på riktigt.

Du har ju nästan två månader på dig till stora eventet, och dessutom är det ju ganska nära för dig. ;) Det räcker att du börjar med någon eller några saker att visa, både för oss (mer eller mindre) frälsta och besökarna.

Alida

#17
Här kommer några närbilder på enskilda möbler.






byStfn

Soffgruppen med bord är ju bara den en fantastisk kreation! Och drinkvagnen ser helt perfekt ut också!!

Nybohov Creation Ltd.

Så snyggt! Alla tummar upp!
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Anders67

Mycket snygga möbler!

Betweenbrickwalls

Citat från: Alida skrivet 11 mars 2019 kl. 23:52
Här kommer några närbilder på enskilda möbler.







Wow! Vilka detaljer!
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

andli

Det här är ju ett sånt bygge som gillaknappen inte räcker till för :)

Lika fantastiskt nu som i Halmstad!
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Stigge72

Jag vet inte riktigt vilken håg gillar bäst, men eftersom soffgruppen och serveringsvagnen redan blivit berömda, så väljer jag att lyfta en öppna spisen.  ;) Fint utsmyckad, och inte minst snyggt gnistskydd.

BrickMe

Kan bara ansluta mig till kören och instämma. Fantastiskt snyggt och med många kluriga lösningar och användandet av klossar. Bara en sådan fiffig grej som att använda bruna grodor som fötter på fotpallen :)

Alida

Jag måste återigen tacka er alla för allt beröm och fina ord! Kanske kan jag få ut lite fler detaljbilder på exempelvis moraklockan eller byrån om några dagar!


Bokeslundsparken

Wow! Det här var helt fantastiskt snyggt och massa roliga lösningar! Otroligt realistiskt!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.