Lego på köpet - Ihop med tidning eller liknande "Cross promotion"

Startat av Nextuz, 13 januari 2011 kl. 12:16

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

#45
Citat från: Gray skrivet 13 februari 2013 kl. 20:49
Nummer 8? Så när blir det... nästa vecka?

Fredag 15 februari bör det bli.

19 februari om jag tolkar länken rätt.

http://www.annonsinfo.se/ea/upload-material/egmont.annons.upload-material.kalle_anka
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Harry Coma



Linus Damberg

Den som äger mycket silver kanske är lycklig.
Den som äger mycket LEGO kanske är lycklig.
Men den som intet äger kan sova lugnt.

zingoalla

Vet inte riktigt om detta hamnar på rätt ställe men aja...

Om man är medlem i Mica och Mixi klubben (barnklubb :o) på ICA Maxi så kan man välja att få efter att man har handlat. Detta var på Maxi i Linköping.

Stigge72

Såg att det skulle följa med en lego-figur när man köpte Kalle Anka idag. Efter lite vridande på tidningen tyckte jag mig kunna identifiera den som Hawkeye, avangers-bågskytten som varit med förr.

MartinAberg

Citat från: stigge72 skrivet 07 mars 2013 kl. 22:10
Såg att det skulle följa med en lego-figur när man köpte Kalle Anka idag. Efter lite vridande på tidningen tyckte jag mig kunna identifiera den som Hawkeye, avangers-bågskytten som varit med förr.
Det där får jag ta och utforska, är svag för Avengers :D


Stigge72

Citat från: oscarswe skrivet 09 mars 2013 kl. 13:56
Vilket nummer av kalle anka ?
Så noga kollade jag inte, men med tanke på var jag hittade den, så antar jag att det var det (då) senaste. Jag valde att inte köpa tidningen ifråga, så jag kan inte kolla upp det just nu.

MartinAberg

Citat från: oscarswe skrivet 09 mars 2013 kl. 13:56
Vilket nummer av kalle anka ?
Antar att det var förra numret, det som finns i butik nu har inget med sig, nästa verkar vara tomt det med... dessvärre.

Gray

Såg att veckans Kalle Anka innehöll en DVD med Chima-episoder. Inte riktigt LEGO på köpet, men det kanske är av intresse för någon?

lindyhep

#56
Veckans Kalle Anka innehåller en Lone Ranger polybag, . Har inte tittat närmre på den för prenumerationen är visst barnens..... (och morfar betalar så jag tror inte jag skall norpa polybagen ::) )

KizzE

Citat från: lindyhep skrivet 26 juni 2013 kl. 18:39
Veckans Kalle Anka innehåller en Lone Ranger polybag, 30260. Har inte tittat närmre på den för prenumerationen är visst barnens..... (och morfar betalar så jag tror inte jag skall norpa polybagen ::) )


Gäller det även om man köper tidningen i butik ?

lindyhep

Jag tror det men den kommer väl nån dag senare i butik.

KizzE

Citat från: lindyhep skrivet 26 juni 2013 kl. 18:52
Jag tror det men den kommer väl nån dag senare i butik.


Okej, ska kolla in i någon butik redan imorgon!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.