Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricklinkbutik: Memmlastuff

Startat av Memmla, 26 juli 2020 kl. 18:42

Föregående ämne - Nästa ämne

Memmla

Jag har öppnat en egen butik: https://store.bricklink.com/Memmla#/terms

Den är helt ny och har ett något begränsat utbud. Men säg gärna till också om något ser konstigt ut, förhoppningsvis har jag ställt in allt rätt, men jag är ny på detta så något kan vara tokigt  ;D ::)

CopMike

Hej!

Kul med en till Swebrickare som har BL-shop! Lite tankar:
• Du kör med rätt hårt språk om "removal" och "cancelation"
• Du kan inte friskriva dig så här:
I am not in charge or responsible for running the mail/postal service i can't take responsibility for lost or damaged packages after i mail them. If you want insured mail let me know.

Du är alltid ansvarig, liksom du säkert inte skulle tycka det är ok att en grej du har köpt från Ellos kommer bort och det är du som köpare som får ta smällen. Försäkring är för säljaren, det är du som ingår ett avtal md Posten om leverans, inte köparen

Det kan nog bli en order hos dig i framtiden - lycka till :D!

Memmla

Ah tack för feedback, ska ändra det. Jag "lånade" texten från någon annan för att inte missa något viktigt så det blev nog lite väl hårt valda ord.  ;D

robinnilsson403

Tog ett tag innan jag fattade att det var tågaxlar i de små paketen. =P
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Memmla

Citat från: robinnilsson403 skrivet 26 juli 2020 kl. 20:06
Tog ett tag innan jag fattade att det var tågaxlar i de små paketen. =P

Orkade inte plocka ur dem ur kartongen, var lättare att hålla reda på dem så.  ;D

robinnilsson403

Citat från: Memmla skrivet 26 juli 2020 kl. 20:11
Citat från: robinnilsson403 skrivet 26 juli 2020 kl. 20:06
Tog ett tag innan jag fattade att det var tågaxlar i de små paketen. =P

Orkade inte plocka ur dem ur kartongen, var lättare att hålla reda på dem så.  ;D

Förstår det, men som köpare kan de vara svåra att hitta. Går att lägga in som x1687 med min quantity, men det är helt upp till dig. :)
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Odidoma

Det var lite skralt men alltid hittar man något. Är tanken att fylla på eftersom?

Tornet

Trevligt! Lade en liten beställning.

Klas Almqvist

Blev en liten beställning till mitt barnbarn hon älskar dom små friends tjejerna. :)

Memmla

Citat från: Odidoma skrivet 26 juli 2020 kl. 21:50
Det var lite skralt men alltid hittar man något. Är tanken att fylla på eftersom?

Ja precis, just nu är det mest figs jag har över och lite tågdelar. Ville mjukstarta lite så jag är bekväm med hur bricklink funkar innan jag så småningom kan lägga till mer.  :)

Memmla

Tack, jättekul att det trillar in några beställningar. Nu ska jag utifrån min bästa förmåga navigera mig genom systemet  ;)

Emma S

Håller på att samla ihop lite Elves-figurer till barnen, så det blev en beställning på några sådana  :)

Memmla

Just nu går det att få fraktfritt om man vill beställa något från min butik och ha bitar levererade till Örebro 25-27 september när vi har vår Swebrick fan weekend. Gäller beställning senast 23/9, skriv Örebro i meddelandefältet vid beställning bara. Ska det levereras till någon annan än dig själv notera detta också.  :D

https://store.bricklink.com/Memmla#/terms



Memmla

https://store.bricklink.com/Memmla&utm_content=globalnav#/shop

Jag kommer vara på Klossar i Varberg och kan erbjuda leverans där fraktfritt om man beställer senast 9/3 kl 22.00

Skriv då en kommentar att det är där leverans skall ske så räknar jag inte med någon leveranskostnad. :)

Memmla

Jag kommer till eventet i Örebro 28-30/4 och kan erbjuda fri leverans dit vid beställning innan torsdag 27/4 kl 22.00

Skriv i meddelande vid beställning isf att det gäller leverans i Örebro  ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.