Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Mixtrat ihop 2 byggen till "Mycket opretentiös nano-byggtävling:)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

ByggareDan

Rev ner min som stått ihopbyggd i snart 2år, (i en garderob  :o)  passade då på och prova många av dom udda bitarna i detta set för att se vad man kan bygga.
Blev inget särskilt mest terapibygge, innan det sorterades in.

/ByggareDan

minus


Lews

Har idag byggt en riktig version av mitt LDD-byggda bidrag som jag hade i gissningsleken för ett par veckor sedan.

Illuwatar

Fick färdigt två Micropolis-moduler i går kväll. Ska bli två till för att få ett helt kvarter...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Stigge72

Citat från: Illuwatar skrivet 12 december 2012 kl. 09:13
Fick färdigt två Micropolis-moduler i går kväll. Ska bli två till för att få ett helt kvarter...
Kul!
Får vi se dem i därför avsedd tråd sedan också? ;)

Illuwatar

Citat från: stigge72 skrivet 12 december 2012 kl. 15:17
Citat från: Illuwatar skrivet 12 december 2012 kl. 09:13
Fick färdigt två Micropolis-moduler i går kväll. Ska bli två till för att få ett helt kvarter...
Kul!
Får vi se dem i därför avsedd tråd sedan också? ;)
Det ska nog gå att ordna... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Wineyard


Stigge72

"Snickrat" lite på ett par bidrag till ett par tävlingar som jag tänkte vara med i.

Stigge72

Slutförde det som blev mitt bidrag till Stormtroopers here?-tävlingen, och en annan liten sak som hade kunnat få ta dess plats:

Knackelibang på dörren..
Lukas går och öppnar.
Utanför står två figurer och frågar om han har hört talas om den mörka sidan av kraften.
Han kan även få en liten tidning, som den ene har i sin axelväska.

sweMezza

Citat från: stigge72 skrivet 20 december 2012 kl. 21:31
Slutförde det som blev mitt bidrag till Stormtroopers here?-tävlingen, och en annan liten sak som hade kunnat få ta dess plats:

Knackelibang på dörren..
Lukas går och öppnar.
Utanför står två figurer och frågar om han har hört talas om den mörka sidan av kraften.
Han kan även få en liten tidning, som den ene har i sin axelväska.
Stigge, du skulle ha kört den här som bidrag istället! Kanske inte bättre bygge men skön humor ;D

Barbaroux

Jag måste hålla med sweMezza. Tror du (Stigge) valde fel bidrag till tävlingen. Gillar din humor ;D.

lindyhep

Citat från: stigge72 skrivet 20 december 2012 kl. 21:31
Slutförde det som blev mitt bidrag till Stormtroopers here?-tävlingen, och en annan liten sak som hade kunnat få ta dess plats:

Knackelibang på dörren..
Lukas går och öppnar.
Utanför står två figurer och frågar om han har hört talas om den mörka sidan av kraften.
Han kan även få en liten tidning, som den ene har i sin axelväska.


Nu måste jag ta och titta vad bidraget till tävlingen blev.

Stigge72

Jag trodde att den här blev lite för stor, men det syns ju inte på den bilden förstås...

Nu har jag räknat efter... den var precis på gränsen...

Johan J

Gjorde klart 6393 Big rig truck stop i LDD. Ytterligare ett projekt som jag hoppas kunna göra på riktigt.



Bifogad LDD-filen.
LEGO är skoj.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.