Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Påbörjat min FebRovery. Tack för påminnelsen, Swestar
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Emma

Förvaring av fenixar.

insurrection

Byggde också förvaring, i stilen "6:1 skala", är det en "ihålig brick 2 x 8 x 3" i blandade färger som ska kunna husera alla mina 3 Ultrakattys.

Nu ska jag bara plocka ner delar av min soft bricks-vägg (anas i bakgrunden) och bygga in den där.

BeO

Långt före Harry Potter fanns det en annan berömd Ford Anglia. Här är en fulbyggd version av den  ;D

Emma

Fönster!

Windscreenen i tan. Var har jag fått två sånna ifrån om de inte kommit i ett set?

Någon som hittat såna i brickboxar? Jag har dessa två, men är övertygad om att jsg varken splittrat ett set med dem eller köpt dem...

andreaseldh

Citat från: BeO skrivet 26 februari 2021 kl. 19:49
Långt före Harry Potter fanns det en annan berömd Ford Anglia. Här är en fulbyggd version av den  ;D

Den första Fårrden hade striipäss, den andra hade älldfläjjms. Men ingen av dom var en Anglia så jag gissar att jag är helt fel ute ???


BeO

Citat från: andreaseldh skrivet 26 februari 2021 kl. 23:38
Citat från: BeO skrivet 26 februari 2021 kl. 19:49
Långt före Harry Potter fanns det en annan berömd Ford Anglia. Här är en fulbyggd version av den  ;D

Den första Fårrden hade striipäss, den andra hade älldfläjjms. Men ingen av dom var en Anglia så jag gissar att jag är helt fel ute ???

Tänker vi på samma TV-serie här? :)  http://www.anglia-models.co.uk/movies-yo1.htm

Emma


Anders67

Emma, är det dags att bygga ett modulhus 😃

humlan

Less på hänga upp skåpar, less på mitt LandSHIP.. Så jag börjar kika på en gammal ide, en vinjett för Ringens Sällskap.  8)

Kommer bli från insidan av Moria, en plats i Midgård som har en särskild plats i mitt hjärta  ;D
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Emma

Citat från: Anders67 skrivet 27 februari 2021 kl. 11:27
Emma, är det dags att bygga ett modulhus 😃

Kanske, kanske. Men jag bygger nog i fel skala.

Joacim

Citat från: Emma skrivet 01 mars 2021 kl. 07:30
Citat från: Anders67 skrivet 27 februari 2021 kl. 11:27
Emma, är det dags att bygga ett modulhus 😃

Kanske, kanske. Men jag bygger nog i fel skala.

Bygger du inte i skala 1:1? ;D

Emma


Emma

Bottenvåning. Mjaaa... Mjooo...

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.