Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

[MOC] Upploppet i maraton

Startat av mrlind, 16 maj 2024 kl. 19:42

Föregående ämne - Nästa ämne

mrlind

En MOC till sommaren tävlingen Olympiska Spelen på utställningen i Minivärden, Ljungby.

Texten som jag har till bidraget är:
"Snubblande nära seger i maratonloppet."

BF35984F-FA27-46ED-A54E-3CCBE28BF6A7.jpeg
651A7527-CC06-41EF-8259-091AD54645CC.jpeg
5AEE0230-56E8-448E-9526-D889CED026D6.jpeg

Have a great build day!
Instagram Flickr

CopMike

Snyggt byggt! Man ser verkligen att det är figurer i rörelse som bara blivit frysta i din "bild" :D! Det verkar vara löpfixning på gång dock gentemot vinnaren med alla bananskal som så lägligt hamnat på marken!
Det är dock väldigt få, om några, maraton som löps på separata banor (som här i sig är väldigt snyggt byggda) ;)!

Joyride

Snyggt @mrlind ! Gillar också rörelsen i bygget och upplopp kan ju absolut ske på en arena. 
Instagram: joyride_bricks

mrlind

Citat från: CopMike skrivet 18 maj 2024 kl. 07:38Snyggt byggt! Man ser verkligen att det är figurer i rörelse som bara blivit frysta i din "bild"
Tack CopMike.
Citat från: Joyride skrivet 18 maj 2024 kl. 08:06Snyggt @mrlind ! Gillar också rörelsen i bygget och upplopp kan ju absolut ske på en arena.
Tack Joyride. Jag har ingen erfarenhet av maraton. Är djupt imponerad av dem som genomför dem. Och jag hoppas verkligen att ingen behöver snubbla på mållinjen.
Have a great build day!
Instagram Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.