Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricks In Tyresö

Startat av ColA, 02 februari 2021 kl. 10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

ColA

Om någon önskar leverans av mera plast till Klossfestivalen i Uppsala den 30/3 så ska jag dit :) 

Använd shipping metoden Klossfestivalen Uppsala 30/3 2024 och uppge ert nick/namn. 

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 28/3 tack. 

Vi ses där 😊

Gideon

Mera plast har man ju svårt att låta bli!
Man kanske skulle slå till på din (som såklart var det första som kommer upp när man går in i butiken) då om man har chans att slippa frakten på den 🤣

Wineyard

För övrigt är ColA en toppensäljare! Snabbt skickat, fina bitar och väl packat. Vad mer kan man kräva? Det enda negativa (superpositiva) är fraktfritt vid 1000 kr  ;)

ColA

Citat från: Wineyard skrivet 25 mars 2024 kl. 21:51För övrigt är ColA en toppensäljare! Snabbt skickat, fina bitar och väl packat. Vad mer kan man kräva? Det enda negativa (superpositiva) är fraktfritt vid 1000 kr  ;)
Vilka fina ord 🙈 Tack så mycket 😊 

MrUzagi

Citat från: ColA skrivet 25 mars 2024 kl. 09:57Om någon önskar leverans av mera plast till Klossfestivalen i Uppsala den 30/3 så ska jag dit :)

Använd shipping metoden Klossfestivalen Uppsala 30/3 2024 och uppge ert nick/namn.

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 28/3 tack.

Vi ses där 😊
Meh. Jag hade saker i varukorgen men behövde "kolla en sak" blev distraherad och glömde trycka igenom beställningen. Mea culpa.
Nåväl, då kan jag ju komplettera mera till en senare leverans.

ColA

Om någon mot förmodan behöver mera plast så kan man få leverans till Klossfestivalen i Karlskrona alternativt Västerås då jag ska dit med Mos Legos :) 

Använd shipping metoden Klossfestivalen Karlskrona/Västerås 2024 och uppge ert nick/namn + stad.  

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 2 dagar innan eventet startar tack. 

Vi ses där 😊

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.