Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

pethar02

Byggde i huvuddel klart min Bergepanther, finns öven som separat tråd här på forumet!
Blev väldigt många bitar i slutänden och svårt att få till ett fungerande vinschspel! Men nu är det klart!

1210bricks

AT-AT i civilt bruk. Många år efter den sista striden har den gamla maskinen många utbytta delar och används som spannmålsmagasin. :) (baserad på 20018)
1210bricks på Instagram

Odidoma

Citat från: 1210bricks skrivet 24 september 2015 kl. 22:00
AT-AT i civilt bruk. Många år efter den sista striden har den gamla maskinen många utbytta delar och används som spannmålsmagasin. :) (baserad på 20018)
rolig idé och snyggt genomfört. Det kanske vore en idé för en tävling. Bygga om star wars fordon till hur dem används på ett civilt sätt efter att jedis åter skapat fred i galaxen.

1210bricks

Citat från: Odidoma skrivet 25 september 2015 kl. 05:33
Citat från: 1210bricks skrivet 24 september 2015 kl. 22:00
AT-AT i civilt bruk. Många år efter den sista striden har den gamla maskinen många utbytta delar och används som spannmålsmagasin. :) (baserad på 20018)
rolig idé och snyggt genomfört. Det kanske vore en idé för en tävling. Bygga om star wars fordon till hur dem används på ett civilt sätt efter att jedis åter skapat fred i galaxen.

Det skulle vara riktigt roligt! Bra ide! Vem fixar? :)
1210bricks på Instagram

1210bricks

Puzzle box i 4 steg som barnen får lösa imorgon. Som pris finns varsin minifig series 14.
1210bricks på Instagram

humlan

Citat från: 1210bricks skrivet 25 september 2015 kl. 10:48
Citat från: Odidoma skrivet 25 september 2015 kl. 05:33
Citat från: 1210bricks skrivet 24 september 2015 kl. 22:00
AT-AT i civilt bruk. Många år efter den sista striden har den gamla maskinen många utbytta delar och används som spannmålsmagasin. :) (baserad på 20018)
rolig idé och snyggt genomfört. Det kanske vore en idé för en tävling. Bygga om star wars fordon till hur dem används på ett civilt sätt efter att jedis åter skapat fred i galaxen.

Det skulle vara riktigt roligt! Bra ide! Vem fixar? :)

+1
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Peter S

Citat från: 1210bricks skrivet 25 september 2015 kl. 22:18
Puzzle box i 4 steg som barnen får lösa imorgon. Som pris finns varsin minifig series 14.
Lysande! Kul idé!

Peter S

Citat från: Odidoma skrivet 25 september 2015 kl. 05:33
Citat från: 1210bricks skrivet 24 september 2015 kl. 22:00
AT-AT i civilt bruk. Många år efter den sista striden har den gamla maskinen många utbytta delar och används som spannmålsmagasin. :) (baserad på 20018)
rolig idé och snyggt genomfört. Det kanske vore en idé för en tävling. Bygga om star wars fordon till hur dem används på ett civilt sätt efter att jedis åter skapat fred i galaxen.
Det är bara att kapitulera: Den här vinner alla klasser på en gång! https://www.flickr.com/photos/tylersky/15317433292/

1210bricks

Den var ju fantastisk! :) undrar om barnen har tillräkligt med lego friends för en star cruiser....
1210bricks på Instagram

AndersI

Har påbörjat ett nytt bilbygge.

andreaseldh

Den blir intressant att följa! Räknar jag rätt att den är 12 knoppar bred?


Snyltgäst

Det här är mitt, ja egentligen tredje bygge, men det första jag postar, tänkte börja med det jag tyckte var minst roligt, även om det tog mest tid för att jag satt ganska länge med det, inte det snyggaste någonsin kanske, men jag är nybörjare och hade bara gammalt castle lego, så det fick bli vad det blev

Joacim



LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.