Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Citat från: Myko skrivet 12 september 2014 kl. 15:08
Trä 1x1 round bricks över en Hose Rigid 3mm och böj.

Ja, då behöver man ju inte oroa sig alls om det är tillåtet eller inte!

minus


swestar

WIP En liten stuga.
Mina Egna Byggen flickr
Instagram


Larry Lars

Lyssnat på valradio i p1 och pysslat med finslipning av omgörningen av min BTTF DeLorean och nu börjar den bli färdig. Lite lustigt att ha gått igenom bygget grundligt med många förändringar utan att det egentligen syns utåt för det otränade ögat. :)
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

ByggareDan

#2420
Fick lite PaB bitar idag så jag har byggt klart det sista på mina tre micropolisbyggen och sen har jag byggt klart en våning till, till årets CB miljonprogrammet.
Det som saknas i mina två våningar är fönstren så jag hoppas LUG:en hinner komma innan Ua eventet.

/ByggareDan

Odidoma

Börjar närma mig slutet på min del av Medeltids CB:et till Skaerback, några BL-ordrar till bara. Det här är en del av det, en trädgård, Hade svårt att fylla ut den men tror att jag fixade det. Lite osäker på blommor nere till vänster.




swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Manne

Byggt min absolut första Moduverse Platta ;).. Ska bli ett hus tillslut är det tänkt.

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

ByggareDan

Tjusig liten stuga Swestar, gillar dina småbyggen som du visar upp i lite olika tråda här på Swebrick.

/ByggareDan

andreaseldh

#2425
Byggde en Rainbow Warrior (finns det med på ordlistan?) av en maskin som jag hoppas ska kunna ta sig uppför den smalspåriga backen 85977.

EDIT:
Nu finns Rainbow Warrior i sista posten på ordlistan.

Lews

Fortsatt på min rymdbas och fått till den generella formen jag ville ha. Nästa steg blir att justera hållbarhet och detaljer.

Manne

Satt ihop ett antal moduverse plattor samt ett par halv stora plattor.. Samt påbörjat GG rebrick.. Så fullt upp minst sagt..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

humlan

Citat från: Lews skrivet 19 september 2014 kl. 02:38
Fortsatt på min rymdbas och fått till den generella formen jag ville ha. Nästa steg blir att justera hållbarhet och detaljer.

Får Star Trek-vibbar av den där, *gillar*.. :P
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

pehter aka ibbe

#2429
Fick ihop så det gick att provköra alla funktioner samtidigt på en containerkran

En nöjd kranförare som äntligen kan börja testköra:
Instruktioner till en del av mina byggen.   Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.