Klossfestivalen - GÖTEBORG 21-22 oktober 2023 på Partille Arena

Startat av Klossfestivalen, 04 juli 2023 kl. 18:26

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

danielbrrssn

Citat från: janhansson skrivet 08 oktober 2023 kl. 22:18Nu har jag anmält mig. Det blir första gången jag ställer ut något överhuvudtaget.
Återstår att avgöra vilka byggen som ska tas med.
Vad roligt. 

Kanske något med pirattema? 😉

CopMike

Citat från: janhansson skrivet 08 oktober 2023 kl. 22:18Nu har jag anmält mig. Det blir första gången jag ställer ut något överhuvudtaget.
Återstår att avgöra vilka byggen som ska tas med.
Arméer 💪!


TexGordon

Anmäld! Nu återstår bara att anmäla 3 st byggen. Och bygga 2 av dem :)  Vad kul det ska bli!

GustavF

Är nu också anmäld men bara med lite småbyggen i år

janhansson

Citat från: danielbrrssn skrivet 09 oktober 2023 kl. 07:57Vad roligt.

Kanske något med pirattema? 😉
Definitivt

Citat från: CopMike skrivet 09 oktober 2023 kl. 09:16Arméer 💪!
Hmmm, arméer behöver väl ett landskap där det händer något för att bli intressanta att titta på? Tyvärr så har jag inget sådant på gång.

Jesperallen

Också anmäld. Första stora utställningen sedan Halmstad för ett gäng år sedan, ska bli riktigt sköj :)

GustavF

Citat från: Jesperallen skrivet 10 oktober 2023 kl. 10:09Också anmäld. Första stora utställningen sedan Halmstad för ett gäng år sedan, ska bli riktigt sköj :)
Ska bli riktigt roligt att se ditt bygge Jesper :) 

danielbrrssn


Anders67

Citat från: Jesperallen skrivet 10 oktober 2023 kl. 10:09Också anmäld. Första stora utställningen sedan Halmstad för ett gäng år sedan, ska bli riktigt sköj :)
Riktigt kul att få se ditt bygge igen!

darthemil83

28 byggare anmälda ! Bla Ett stort sw bygge och Jesper stora borg !. Sen alla andra olika byggen . Många medeltida verkar det som. Det kommer bli episkt ! 

Klossfestivalen

#41
Hej alla glada.

Superkul att så många vill komma och visa upp sina mästerverk! Och även passa på att sälja på loppisen.

Nu har det hänt som inte hänt tidigare att vi dessvärre har fullt på den ytan som är för detta. Och det innan anmälningstiden gått ut. Supertråkigt för er som inte anmält er ännu.

Vi kommer ändå hålla anmälningsdokumentet öppet för vi kan eventuellt få extra plats som vi ansökt om och det kan bli avhopp.
Så anmäl ni som inte gjort det än, så meddelar jag er om hur det ser ut per mail.

Ni som anmält er som deltagare MEN inte anmält alla era byggen än - det har vi tagit höjd för, så anmäl era byggen så snart ni kan.

Ni som anmält er innan denna text gick ut är med förutom några enstaka personer som jag kommer maila idag om att de får hamna på väntelistan.


Har ni frågor/funderinar, så maila oss på info @ klossfestivalen .se



Ha en fortsatt fin vecka!

Fredrik Novak
Klossfestivalen



janhansson

#42
Citat från: Klossfestivalen skrivet 12 oktober 2023 kl. 14:19Superkul att så många vill komma och visa upp sina mästerverk! Och även passa på att sälja på loppisen.

Nu har det hänt som inte hänt tidigare att vi dessvärre har fullt på den ytan som är för detta. Och det innan anmälningstiden gått ut. Supertråkigt för er som inte anmält er ännu.

Gällde detta alltså utställningsytan?

Edit: läste nogrannare nu, det gjorde det visst.

Klossfestivalen

Citat från: janhansson skrivet 12 oktober 2023 kl. 14:47Gällde detta alltså utställningsytan?

Edit: läste nogrannare nu, det gjorde det visst.
Både ja och nej.

Ni som har anmält ert deltagande men inte har anmält byggen än, så har vi koll på vilka ni är och ungefär vilka byggen som kommer, så vi har tagit höjd för att ni får plats. Så bara in och anmäl era byggen - senast 15 oktober.

Vi ses snart!


/Fredrik

Stork

Jag kommer bara ha lite småsaker till försäljning och kan gärna dela försäljningsbordet med någon annan som också har lite.

Skulle det krisa kan jag skippa försäljning helt.
Brick After Brick: Back on Bricklink!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.