Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

SBC Januari 2024 - Omröstning

Startat av iConloc, 01 februari 2024 kl. 06:37

Föregående ämne - Nästa ämne

SBC Januari 2024 - Omröstning

Nyårslöftet - Itinloc
4 (11.4%)
Tjugondag knut - Skafte
16 (45.7%)
Robot romance - Lähnn
3 (8.6%)
Tid til pølsen! - Godtfred
12 (34.3%)

Antal personer som röstat: 35

Omröstningen har avslutats: 06 februari 2024 kl. 06:37

iConloc

Då var det dags för årets första omröstning.
Vem får din röst.

1. Nyårslöfte - Itinloc
nyårslöfte 1.jpg

2. Tjugondag knut - Skafte
Tjugondag knut 1.jpg

3. Robot romance - Lähnn
Robot romance 1.jpg

4. Tid til pølsen! - Godtfred
Tid til pølsen! 1.jpg

Mer bilder här: https://swebrick.se/index.php?topic=19016.0

Rösta på.

Skafte

Det verkar som att folk inte riktigt förstod sitt eget bästa och röstade på mig..?

Jag tycker Godtfreds korv skulle vunnit, detta kommer påverka mitt val av nästa bit!

Tack för rösterna och för att den här tävlingen ännu håller på - sju år utan en enda missad månad!

Jesper_Lundgren


Godtfred

Citat från: Skafte skrivet 06 februari 2024 kl. 18:51Det verkar som att folk inte riktigt förstod sitt eget bästa och röstade på mig..?

Jag tycker Godtfreds korv skulle vunnit, detta kommer påverka mitt val av nästa bit!

Tack för rösterna och för att den här tävlingen ännu håller på - sju år utan en enda missad månad!
Undrar vad du menar med min påverkan... Blir spännande. (Du fick min röst i vilket fall.)

Skafte

Citat från: Godtfred skrivet 06 februari 2024 kl. 19:10Undrar vad du menar med min påverkan... Blir spännande. (Du fick min röst i vilket fall.)
Det blev rätt uppenbart, tror jag... :)

iConloc


Lähnn


MrUzagi

Citat från: Skafte skrivet 06 februari 2024 kl. 18:51Det verkar som att folk inte riktigt förstod sitt eget bästa och röstade på mig..?

Jag tycker Godtfreds korv skulle vunnit, detta kommer påverka mitt val av nästa bit!

Tack för rösterna och för att den här tävlingen ännu håller på - sju år utan en enda missad månad!

Min röst lades på korv i alla fall. Så den här månadens bit känns bra hur som.  ;D

Grattis förresten. :)


Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Cleefuzz


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.