Sökes Lego byggare av TLG för kvalitets koll SVAR SENAST FREDAG 16/10

Startat av mechamike, 14 oktober 2015 kl. 12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Citat från: Tektor skrivet 09 november 2015 kl. 16:06
Citat från: Tunguska skrivet 09 november 2015 kl. 15:03
Vet dock inte hur bra det kommer gå att skicka tillbaka ett uppbyggt set med två små bitar bubbelplast som enda medföljande utfyllnad i denna jättelåda ...  ???

Ja, man undrar ju vilka slutsatser de kan dra av en modell som riskerar att falla i småbitar i frakten.
Undrar om det är ok att limma...
Transporten kanske är ett avslutande hållfasthetsprov i utvärderingen ;)

Stigge72

Jag hade en låda jag fått ungefär samtidigt, som var i betydligt mindre format, som jag skickade tillbaka det uppbyggda legot i.

MattiasKr

Var det alltså en instruktion att returnera set:et ihopbyggt? Det kanske är lättare för TLG att kolla att alla bitar är med på det sättet.

Tektor

Citat från: MattiasKr skrivet 26 november 2015 kl. 11:35
Var det alltså en instruktion att returnera set:et ihopbyggt? Det kanske är lättare för TLG att kolla att alla bitar är med på det sättet.

Ja, man skulle returnera det ihopbyggt. Det fanns med bubbelplast att vira in det i, men jag fyllde ut med tidningspapper så att det inte skulle bli en studsande boll i kartongen :)

Skafte

Det var inte byggtekniskt de var intresserade av. Jag har inte fått svar från hr ambassadörn om vi får prata om vad det handlade om...

Tektor


shiftaltcmd

Fick ett sms från dhl om att ett paket från Billund är på väg.

o0ger

Jag med. Jag trodde dock att det var min ersättning för arbetet på TRU. Fast det kan ju vara detta också i och för sig.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

nylanderlinus

Kan det vara beställningen från TRU helgen som kan va påväg ;)

Majkel

Har ni fått ersättningen? Jag har inte sett till någonting i mejlboxen.

bileam

Har heller inte sett till ersättningen. Men det stod väl att den skulle skickas under V48, så än finns ju möjligheten...

Tektor


Sockerbit


Stigge72

Jag har inte sett någonting än, stod det inte något om presentkort, eller liknande? ???

Gideon

Har inte heller sett nåt om nåt presentkort än, men DHL var iaf här och hämtade mitt returpaket igår (har haft det färdigt i ett par veckor men man ska ju komma sig för att ringa vilket inte hände förrän det började närma sig bäst före-datumet på fraktlappen... ;) )

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.