Mitt eget lilla Lego Citys Frivilliga Brandväsen,Brandvärn eller Räddningsvärn.

Startat av Jesperrydhog, 02 december 2015 kl. 23:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnus den store

Citat från: Jesperrydhog skrivet 03 maj 2020 kl. 01:56
Citat från: Magnus den store skrivet 03 maj 2020 kl. 01:41
Schysst kapell.
Man få tackar för det. Kapellet var jag inte helt själv att göra det. Jag tog lite hjälp av mina föräldrar. :) ;D ;)

Då får du föra vidare komplimangen.  :)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Jesperrydhog

Nu Fick en av Räddningstjänsten Väst Varberg och eller Falkenbergs Terrängbilar 255-5150 och 255-4150. Vara ute i naturen.  :) ;D

Jesperrydhog

En Iveco terrängbilen från Varbergs räddningstjänst. :)

Jesperrydhog

Nu har man gjort om Hägglunds bandvagn lite grann.
Nu har också vagnen där bak också skaffat larvfötte.  Den ska igentligen föreställa Lahoms och Knäreds 255-8050.

Clarmo

En sådan har jag åkt, fast vit, i Västafrikas djungel och obyggd. Bra igenkänningsfaktor på den.

mechamike

Hägglund är kul ända tills man kravlar av ena bandet i en astfaltsväng pga för hög fart för man vill komma hem från övningen och inte stå ute i snöglop i blöta kläder.  Kul val av bygge!
?

Jesperrydhog

Citat från: mechamike skrivet 25 maj 2020 kl. 21:16
Hägglund är kul ända tills man kravlar av ena bandet i en astfaltsväng pga för hög fart för man vill komma hem från övningen och inte stå ute i snöglop i blöta kläder.  Kul val av bygge!
man får tacka för det. :)  Kul att några gillar det här bygget som man har gjort.👍 :D ;D ;)  :)

Jesperrydhog


Jesperrydhog


Jesperrydhog


Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

Jesperrydhog


Record

Citat från: Jesperrydhog skrivet 19 juni 2020 kl. 23:57
Citat från: Record skrivet 19 juni 2020 kl. 17:19
Glad midsommar från Dalarna.
tack record hoppas att allt är bra med dig nu?

Jo tack, allt bara bra här, har just lastat bilen med bord och tält, skall hjälpa till med en loppis här i byn, som hjälporganisationen Liones anordnar, där jag också är medlem  :).
Friskt satsat, hälften vunnet..

Jesperrydhog


Jesperrydhog

Nu försöker man att bygga upp Skånes Fagerhult frivilliga Räddningskår av Lego modell. Det är svårt att göra en tak lutning som det är på den riktiga brandkår i Skånes Fagerhult som då ligger utanför Örkelljunga. Mot läns gränsen mellan Kronoberg län och Skåne län.  Här kommer bilder på den. Skånes Fagerhult volunteer fire Department. from Sweden. by Jesper Rydhög, on Flickr. Skånes Fagerhult volunteer fire Department. From Sweden. by Jesper Rydhög, on Flickr.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.