Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Jimpen

Den här kusinen till Wall-E byggdes snabbt av lite bitar som blev över i ett annat bygge. Han har i postapokalypsen hittat något, men kan inte riktigt förstå vad...

Jugge

Byggde denna av delar från

Nybohov Creation Ltd.

Snygg!

Min sjuåring snackar m att han vill ha en BMX i vår. Perfekt.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Illuwatar

Cool - påminner dock mer om en Fatbike än en BMX... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!


Anders67

Min familj har som tradition (numer) att bygga ett vinterlandskap i lego, jag får gå med att de pyntar med lite bomul och sånt.
Untitled by Anders Horvath, on Flickr

Godtfred

Ett första försök till en alien xenomorph som kommer att göra livet surt för invånarna i alien-rummet på swebrickwood.

Kwagge

Citat från: Godtfred skrivet 29 december 2016 kl. 19:27
Ett första försök till en alien xenomorph som kommer att göra livet surt för invånarna i alien-rummet på swebrickwood.

Oj, oj!!!

Ser riktigt cool ut! Förstår mf ansiktsuttryck ;)


MEnga


Godtfred

#3385
Nytt försök, blev bättre, tycker jag... Saknade knäna på den första och fick till ett bättre huvud. .

---

Ok, blev mer ändringar, framförallt på benen. Dags att sluta leka och börja med nyårsmiddagen...

Odidoma

Tycker att ändringen gjorde det väldigt mycket bättre. Ser fram emot fortsättningen.



ByggareDan

Byggde lite Pac-Man spöken i olika varianter och färger.

/ByggareDan

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.