Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricks In Tyresö

Startat av ColA, 02 februari 2021 kl. 10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike


ColA

Citat från: ColA skrivet 30 augusti 2021 kl. 17:21
Nu närmar sig Lugbulk sorteringen och det är precis som vanligt, lägg en order, skriv ditt Swebrick nick så levererar jag den i eran bulkpåse :) beställ senast 28/9 tack!

Sista helgen i September åker jag till Skaerbeck om någon önskar leverans av lite plast dit så är det bara skriva Skaerbeck och sitt Swebrick nick :) beställ senast 20/9 tack!

Använd alltid vanlig checkout så jag kan skicka invoice utan frakt och kanske lite rabatt sen så är det sjävklart bara plasten man betalar för!

Tack CopMike!

Emma

Går det att lägga en beställning för leverans i Danmark till helgen?

Kwagge

Citat från: ColA skrivet 30 augusti 2021 kl. 17:21
Sista helgen i September åker jag till Skaerbeck om någon önskar leverans av lite plast dit så är det bara skriva Skaerbeck och sitt Swebrick nick :) beställ senast 20/9 tack!

Använd alltid vanlig checkout så jag kan skicka invoice utan frakt och kanske lite rabatt sen så är det sjävklart bara plasten man betalar för!

Citat från: Emma skrivet 19 september 2021 kl. 19:51
Går det att lägga en beställning för leverans i Danmark till helgen?

ColA

#19
Citat från: Emma skrivet 19 september 2021 kl. 19:51
Går det att lägga en beställning för leverans i Danmark till helgen?

Sjävklart Emma  :)

ColA

Om någon som handlat i bulken behöver något så går det bra att lägga en order innan 24.00 imorgon 30/9  för leverans i bulkpåsen :)

Gideon

Stort tack för den fina tryckta 1x8-biten :)

Pertan71

Snabbaste shipping ever.  ;)   Tack.  Återkommer med fler beställningar inom kort.  Vääääldigt kort.  :)
Det är aldrig för sent att ge upp.

froze

Måste hänga på hissningståget.
-Väldigt snabb leverans och bitar i toppskick. Mycket nöjd :)
/Fredde

Wolcker

har nu gjort några beställningar och det har alltid varit snabbt, samt bra kommunikation på via sms när man frågat något ^^
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

pareriksson

Tar du med beställningar fraktfritt till Hässleholm till helgen?

ColA

Citat från: pareriksson skrivet 16 november 2021 kl. 17:09
Tar du med beställningar fraktfritt till Hässleholm till helgen?

Det kan jag göra!

ColA

Jag kör fri frakt på alla orders över 500:- Fredag 26/11 - Måndag 29/11

ColA

#28
Nu närmar sig äntligen Swebricks stora event i Hässleholm  :)

Om någon önskar leverans av bitar dit är det precis som vanligt, lägg en order, skriv ditt Swebrick nick, använd "Leverans Hässleholm 2022" när du checkar ut så skickar jag invoice så som det brukar gå tlll!
Beställ senast 30/3 tack!


Det är sjävklart bara plasten man betalar för!

https://store.bricklink.com/ColA_30#/shop

ColA

Nu är det bara några dagar kvar till utställningen om någon mer önskar lite bitar, se tidigare inlägg  :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.