Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Almqvist's Brickbank

Startat av Klas Almqvist, 11 september 2022 kl. 22:12

Föregående ämne - Nästa ämne

ColA

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o
Grattis Klas 😊

mrlind

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o
Grattis och lycka till med företaget.
Have a great build day!
Instagram Flickr

Gideon

Lycka till!

Nån utställning i Mellansverige framöver som du ska till så man ska passa på att fylla på (an)samlingen med några "kan vara bra att ha"-bitar?

bileam

Häftigt Klas, kul att du satsar!

Jimmy

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o
Härligt !!! Det gör du rätt i 

MrUzagi

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o

Grattis. Det är ett steg jag ibland önskar att jag hade energi till att ta. Och plats, med tanke på att jag platsbris, men inte plastbrist, för med mitt eget Lego. ;D
Det lär trots platsbrist bli fler beställningar framöver.  ;) (Jag kan inte vara riktigt riktig i huvvet. )

Teabox

Grattis! Borde bli en rejäl minskning av otrevliga arbetsolyckor för dig framåt då :)

GustavF

Citat från: Teabox skrivet 25 mars 2024 kl. 16:55Grattis! Borde bli en rejäl minskning av otrevliga arbetsolyckor för dig framåt då :)
Har du aldrig trampat på en legobit?  ;D

Klas Almqvist

Citat från: GustavF skrivet 25 mars 2024 kl. 21:09Har du aldrig trampat på en legobit?  ;D
Inte än, men det kommer säkert att hända 🦶

dalle

Citat från: Klas Almqvist skrivet 26 mars 2024 kl. 07:50Inte än, men det kommer säkert att hända 🦶

Använd arbetsskor med trampskydd

Lycka till med företaget

andreaseldh

Citat från: dalle skrivet 26 mars 2024 kl. 07:59Använd arbetsskor med trampskydd

Jag är mycket nöjd med dessa:

https://www.jula.se/catalog/klader-och-skydd/skor/arbetsskor/skor/skyddsskor-010351/

Men om man inte vill skada Legot så kanske denna typ är att rekommendera istället?

https://www.boozt.com/se/sv/shepherd/emmy_14841037

danielbrrssn

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o
Härligt. Stort lycka till!

Klas Almqvist

#42
Nu slås alla rekord i min butik, flest bitar och flest lots. Så välkommen in och kolla runt öppet 24/7.

Klas Almqvist

Jag kommer att ställa ut på Klossar i Varberg så vill man få bitar från min butik levererade dit, köp innan Onsdagen 17/4 2024 kl. 18.00.

Välj klossar i Varberg vid ut checkningen.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.