Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricklinkbutik: Memmlastuff

Startat av Memmla, 26 juli 2020 kl. 18:42

Föregående ämne - Nästa ämne

Memmla

Snart dags för Sundsvall, är det någon som vill ha något levererat dit kan ni beställa senast torsdag kl 20.00 så tar jag med det fraktfritt.

Skriv att det är leverans till eventet i Sundsvall som kommentar bara så jag vet att det är dit det ska  ;D

https://store.bricklink.com/Memmla#/terms


Jag har också kvar våra egengjorda eventset för Comic con Stockholm 10 år så är man sugen på ett sådant tar jag med några, går bra att säga till på plats också.

CopMike

Citat från: Memmla skrivet 05 mars 2024 kl. 11:20Jag har också kvar våra egengjorda eventset för Comic con Stockholm 10 år så är man sugen på ett sådant tar jag med några, går bra att säga till på plats också.
Spännande, har missat dessa - hur ser de ut :D?

Memmla

Citat från: CopMike skrivet 05 mars 2024 kl. 12:33Spännande, har missat dessa - hur ser de ut :D?

Designat och tagit fram tillsammans med Peter Röhr och Leonard Jegerås :)

20231104_101006.jpg


CopMike

Fint - jag vill ha 🥰!

Memmla

Citat från: CopMike skrivet 05 mars 2024 kl. 18:47Fint - jag vill ha 🥰!

Kul! Håller en, syns till helgen  ;D

MrUzagi

Citat från: Memmla skrivet 05 mars 2024 kl. 18:27Designat och tagit fram tillsammans med Peter Röhr och Leonard Jegerås :)



Läcker. Och jag är en sucker för intressanta eventset. Håll gärna en, eller två, till mig också.

Memmla

Citat från: MrUzagi skrivet 06 mars 2024 kl. 02:13Läcker. Och jag är en sucker för intressanta eventset. Håll gärna en, eller två, till mig också.

Ser till att de finns  ;) syns där!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.