Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Swebrick event 2023 29-30 april Örebro

Startat av Ozp, 26 september 2022 kl. 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Daylight

Citat från: robinnilsson403 skrivet 08 februari 2023 kl. 23:01Själv väntar jag på om vi får någon bokningskod eller dylikt.
Medlem i scandic så det blev skapligt. men kollat senaste tiden o priserna är på väg uppåt

Boathill

2142 för två nätter som scandicmedlem fick jag igåt

MrUzagi

Jag fegade en aning och tog ett rum för 2400 med avbokningsmöjlighet. Jag tror inte jag kommer behöva det, men det känns lite tryggare att kunna *om* det av någon anledning skulle skita sig.

Boathill

Citat från: MrUzagi skrivet 09 februari 2023 kl. 12:21Jag fegade en aning och tog ett rum för 2400 med avbokningsmöjlighet. Jag tror inte jag kommer behöva det, men det känns lite tryggare att kunna *om* det av någon anledning skulle skita sig.
Samma här, bokade du som scandic medlem?

MrUzagi

Citat från: Boathill skrivet 09 februari 2023 kl. 14:00
Citat från: MrUzagi skrivet 09 februari 2023 kl. 12:21Jag fegade en aning och tog ett rum för 2400 med avbokningsmöjlighet. Jag tror inte jag kommer behöva det, men det känns lite tryggare att kunna *om* det av någon anledning skulle skita sig.
Samma här, bokade du som scandic medlem?
Jag är inte medlem, så antagligen inte.

MrUzagi

Citat från: MrUzagi skrivet 09 februari 2023 kl. 14:31
Citat från: Boathill skrivet 09 februari 2023 kl. 14:00
Citat från: MrUzagi skrivet 09 februari 2023 kl. 12:21Jag fegade en aning och tog ett rum för 2400 med avbokningsmöjlighet. Jag tror inte jag kommer behöva det, men det känns lite tryggare att kunna *om* det av någon anledning skulle skita sig.
Samma här, bokade du som scandic medlem?
Jag är inte medlem, så antagligen inte.

Det var jag visst i alla fall, så nu har jag bokat om för 2108 istället. Tack för tipset. :D

Daylight

Någon som vet hur dags man kommer in på lördag morgon? Hur har det varit innan.
Jag och WBoyka åker upp på lördag morgon. Blir en natt för oss för att träffa andra swebrickare och ha trevligt.

andreas E

Citat från: Daylight skrivet 09 februari 2023 kl. 15:23Någon som vet hur dags man kommer in på lördag morgon? Hur har det varit innan.
Jag och WBoyka åker upp på lördag morgon. Blir en natt för oss för att träffa andra swebrickare och ha trevligt.
Vi kommer med exacta tider inom någon dag.


Lordflintstone

Har fått ok på detta, skall bli kul att göra comeback i Swebrick och träffa er igen och plussa lite för Lego.
Kommer det finnas möjlighet till försäljning?
Jag har en halv affär att sälja av. ;) tror visserligen blocket är lättare på stora set.

andreas E

Nej .
Vi kommer inte ha någon "loppis" på vårt event.

Detta för att vi vill hålla fokuset på våra byggen och så att alla utställare kan umgås.

Emma

Citat från: Lordflintstone skrivet 09 februari 2023 kl. 17:58Har fått ok på detta, skall bli kul att göra comeback i Swebrick och träffa er igen och plussa lite för Lego.
Kommer det finnas möjlighet till försäljning?
Jag har en halv affär att sälja av. ;) tror visserligen blocket är lättare på stora set.

Klossfestivalen brukar köra med loppisar, du får dyka upp där!

Lordflintstone

Citat från: andreas E skrivet 09 februari 2023 kl. 18:10Nej .
Vi kommer inte ha någon "loppis" på vårt event.

Detta för att vi vill hålla fokuset på våra byggen och så att alla utställare kan umgås.


Låter vettigt!
Och så skiljer vi oss lite från klossfestivalen.

Trodde jag hade mycket att sälja tills jag såg Tom Toms annons.
Jösses jag är i lä.

Jag antar att plats inte är något problem i conventum?
Jag tänkte få med mig 25-30 moduverse, man måste ju göra rätt för sig mot Legos program. ;)

Jesperrydhog

Jag kommer nog med kanske med ändå. 

Sebastian88

Är det någon anmälan för detta event eller hur funkar det?
Instagram: brixbybastian

MrUzagi

Citat från: Sebastian88 skrivet 10 februari 2023 kl. 13:02Är det någon anmälan för detta event eller hur funkar det?
Det kommer finnas anmälan. Soontm

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.