Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Almqvist's Brickbank

Startat av Klas Almqvist, 11 september 2022 kl. 22:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Klas Almqvist

Varningar för sämre väder i stora delar av landet! Enligt uppgifter så har Almqvist's brickbank fått in massor av nya bitar som passar perfekt vid både bra och dåliga väderförhållanden. ☔☀️👍

Klas Almqvist

Wow 143000 tusen bitar och mer trillar in. Har nyligen partat ut så välkomna in och kolla.

Klas Almqvist

Almqvist's Brickbank kommer att vara med på sorteringen i Husqvarna, :)  ange ditt Swebrick nickname och LUGBULK2023 i kommentarsfältet så kommer bitarna i din LUG bulk-påse.

Klas Almqvist

Citat från: Klas Almqvist skrivet 20 juli 2023 kl. 20:39Almqvist's Brickbank kommer att vara med på sorteringen i Husqvarna, :)  ange ditt Swebrick nickname och LUGBULK2023 i kommentarsfältet så kommer bitarna i din LUG bulk-påse.

Glöm inte att lägga er order innan torsdag 10/8.

Det finns även några minifigurer från Sagan om ringen i min butik!

Klas Almqvist

I oktober blir det klossfestival i Göteborg närmare Partille Arena jag kommer dit och kan leverera bitar dit😀👍♥️

Magnus den store

Partille Arena finns inte som leveransalternativ. Ska man skriva något meddelande?
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Klas Almqvist

#21
Välj Swish betalning.
Välj Partille Arena.
Skriv ditt Swebrick nick i meddelande fältet.
Klart.

Magnus den store

Gôr gôtt, himla käckt. Då kommer snart en beställning. Minsta i år.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Klas Almqvist

Almqvist's brickbank har just nu 15% på alla bitar fram till söndag kl 16.00

MrUzagi

Blev en liten order. :)

Jesperallen

Shoppade loss lite :)

Klas Almqvist

#26
Vi kör vidare 10% hos Almqvist's brickbank på alla bitar, gäller till söndag 5/11 kl 16.00

Klas Almqvist

Nya bitar i butiken och glöm inte att "support your swedish bricklinker"  :D

Klas Almqvist

Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o

Jemanuelson

Citat från: Klas Almqvist skrivet 24 mars 2024 kl. 19:25Nu är det nära, bara 4 arbetsdagar kvar som vanlig arbetare sedan blir BRICKLINK mitt jobb.  :o
Oj, wow, grattis 😃👍

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.