Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

130614 - LEGO Fan Survey 2nd quarter

Startat av Ras 74, 14 juni 2013 kl. 09:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Ras 74

Då var det dags igen!

Se till att göra undersökningen så många som möjligt av er.
Ju mer vi visar att vi finns, ju bättre är det ;)

LEGO Fan Survey
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

ByggareDan

Har gjort undersökningen nu, och precis som vid den förra blir man mörkrädd när man förstår/inser hur mycket pengar som man spenderat  :o
Men mitt försvar gentemot mig själv (och ev. mamma om hon skulle börja undra) är:
-Jamen jag har ju ingen bil, vet du vad det kostar egentligen att ha bil. Man pratar helt enkelt om hur ekonomisk/miljövänlig man är i andra sammanhang och leder helt enkelt om diskussionen och sopar Legoholic   :o problemen under mattan.

/ByggareDan

42Hz

Svarat, insåg också att jag spenderat mer än jag trodde. :)
//Harri

Mirandir

Citat från: ByggareDan skrivet 14 juni 2013 kl. 10:15
Har gjort undersökningen nu, och precis som vid den förra blir man mörkrädd när man förstår/inser hur mycket pengar som man spenderat  :o
Men mitt försvar gentemot mig själv (och ev. mamma om hon skulle börja undra) är:
-Jamen jag har ju ingen bil, vet du vad det kostar egentligen att ha bil. Man pratar helt enkelt om hur ekonomisk/miljövänlig man är i andra sammanhang och leder helt enkelt om diskussionen och sopar Legoholic   :o problemen under mattan.

/ByggareDan

Glöm inte att nämna att värdet på en bil sjunker som en sten medans värdet på Lego inte sällan går åt andra hållet.
Legobloggen: http://legobloggen.com

Stigge72


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.