Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

shiftaltcmd


mechamike



Rätt.. Tronen är mer symmetrisk i filmen än vad jag hade i huvudet..
?

Teabox


Jesperallen

Riktigt snygg!
Håller på med femte boken just nu....

shiftaltcmd



shiftaltcmd


Ras 74

Citat från: Skrytsson skrivet 19 september 2011 kl. 22:05Kalles klätterträd?

Hur i hela friden kunde du det Skrytsson?
Har det gått i repris de senaste fem åren eller?  :P
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skrytsson

Citat från: Ras 74 skrivet 19 september 2011 kl. 22:16
Citat från: Skrytsson skrivet 19 september 2011 kl. 22:05Kalles klätterträd?

Hur i hela friden kunde du det Skrytsson?
Har det gått i repris de senaste fem åren eller?  :P

LilaToster är en levande uppslagsbok vad gillar film-/tv-serietitlar. Speciellt då det handlar om fantasy och barn-filmer. Sen så råkar det alltid vara jag som är online... :P ;)

Men vad gäller just Kalles klätterträd så kommer jag nu faktiskt, då jag tänker efter, ihåg att det gick på tv när jag var barn för kanske 12-13 år sen...

Ras 74

 ;) Ok då Skrytsson. Ville bara retas lite med dig. Ser fram emot din nästa MOC.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skrytsson

Hmm, jag borde haft lite mer is i magen och inte varit så snabb att posta den här i en annan tråd...

shutter

Citat från: Skrytsson skrivet 19 september 2011 kl. 22:31
Hmm, jag borde haft lite mer is i magen och inte varit så snabb att posta den här i en annan tråd...

Ofta vill man bara få publicerat sitt alster meddetsamma...

Skrytsson

LilaToster gissade, så hon har också byggt denna vinjett...




Stigge72

Enkel och stilren vig.
Min första tanke är en scen där en ung man har åkt till Transylvanien för att hälsa på en viss greve, och strax före midnatt sitter de båda vid middagsbordet, och iaf den ena har fått något att äta...
Problemet är ju att det i så fall kan vara från praktiskt taget vilken film som helst baserad på Bram Stokers roman från 1897, eller rent av boken själv... ;)
Men jag säger Drakula iaf.


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.