Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossar i Varberg 20-21 april 2024

Startat av Wolcker, 20 februari 2024 kl. 20:22

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Tunnan

Citat från: narwo skrivet 18 april 2024 kl. 20:36Någon som ha en 79491 i svart...
Jag har, tar med den upp så bara hojta till om du behöver den. 

narwo

Citat från: Tunnan skrivet 19 april 2024 kl. 12:40Jag har, tar med den upp så bara hojta till om du behöver den.

Tusen tack!

Mitt tåg kom precis i till Klippan..tänkt om dig...sen såg detta...

SaoMa

#47
Citat från: Tunnan skrivet 19 april 2024 kl. 09:28Okej hänger den på stugdörren på morgonen? Eller är de buffé någonstans likt hotel? Aldrig varit där så lite nyfiken. Finns de kylskåp i stugorna så man kan ha lite eget?
Förra året fick vi frukost på en restaurang som serverade frukost, Nisses Bodega, som ligger på campingen vid poolen. Säkert samma!
Just det, finns kylskåp!

Teabox

Missar eventet i år igen. Kanske nästa år :)

Ni som är där får ha det så kul! Glöm inte posta bilder :)


Jimmy

Citat från: Teabox skrivet 19 april 2024 kl. 15:15Missar eventet i år igen. Kanske nästa år :)

Ni som är där får ha det så kul! Glöm inte posta bilder :)


Tråkigt men vi syns på nästa mässa 

Jesperrydhog

Citat från: Teabox skrivet 19 april 2024 kl. 15:15Missar eventet i år igen. Kanske nästa år :)

Ni som är där får ha det så kul! Glöm inte posta bilder :)


Det ska vi försöka att göra. Om vi hinner.

ckk


ckk


ckk


Tunnan

Castonien representerats av Micke, Johan och Peter

Anders67

Citat från: Tunnan skrivet 20 april 2024 kl. 16:33Castonien representerats av Micke, Johan och Peter
Snyggt!

Anders67


dalle

Citat från: Tunnan skrivet 20 april 2024 kl. 16:33Castonien representerats av Micke, Johan och Peter

Kul att se nya Castonien moduler. Bra byggt!

CopMike

Tack ckk för bilderna - ser riktigt fint ut :D!

Jesperrydhog

Här är det lite bilder från årets event i Varberg som heter klossar, i Varberg. Med mig och Lego master Sverige domaren Magnus. 2024 20/4.20240420_154626.jpg

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.