Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

"Attack On Weathertop"

Startat av -DoNe-, 15 december 2012 kl. 17:22

Föregående ämne - Nästa ämne

-DoNe-

Här kommer bygge nummero två i mitt Sagan om Ringen projekt. Som ni kan se så blev det "Attack On Weathertop", huvudsakligen för att dem hade det sk*t billigt på Ullared, bara 400 spänn  ;D Det tog ett tag att slutföra denna mesta dels på grund av att jag hade inte den blekaste om hur/vart jag skulle börja, men till slut gav det sig och jag skulle väll vilja säga att det blev hyfsat till slut.
Och detta avslutar vi med en lite uppdatering på hur detta projekt kommer att fortskrida. Vet ej när jag kan få händerna på ett till set men man kan ju hoppas att tomten hittar hit  :) Annars får vi vänta tills februari eller någonstans där ;)





Om du missade den första klicka härhttp://www.swebrick.se/index.php?topic=4410.0.

Gideon

Snyggt! Gillar ditt projekt, keep it up! :)

ByggareDan

Ser trevligt ut.
Har precis också köpt setet (399:- på leklust) men ska spara att bygga det tills mellandagarna när jag förhoppningsvis får mitt paket från Amazon med mera LOtR i. :)
Gillar att du bygger ut/runtomring dom officiella seten.
Gillade Gandalf också
/ByggareDan

-DoNe-

Citat från: Gideon skrivet 15 december 2012 kl. 17:28
Snyggt! Gillar ditt projekt, keep it up! :)

Skall ske!!!

Citat från: ByggareDan skrivet 15 december 2012 kl. 17:28
Ser trevligt ut.
Har precis också köpt setet (399:- på leklust) men ska spara att bygga det tills mellandagarna när jag förhoppningsvis får mitt paket från Amazon med mera LOtR i. :)
Gillar att du bygger ut/runtomring dom officiella seten.
Gillade Gandalf också
/ByggareDan

Settet är helt underbart! Du har verkligen något att se fram emot!

Odidoma

Snyggt, jag gillar också konceptet! Jag ser fram emot Morias gruvor.

Mattias

Riktigt fint ! Längtar redan till nästa bygge :)

Jesperallen

Snyggt, kul att få följa detta.

Stigge72

Riktigt snyggt!

Liksom flera tidigare, och som jag sa förra gången (tror jag), så ser jag fram emot fortsättningen.

Skafte

Jätteläckert! Jag har självt halvt planerat en (ännu) större version av Amon Sul, med ringvålnader och allt. Men med alla CB och annat det kommande året vet jag inte om det blir av.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.