Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Haunted House (MOC)

Startat av -DoNe-, 03 november 2012 kl. 12:17

Föregående ämne - Nästa ämne

-DoNe-

Så efter en veckas byggande är det äntligen klart!








Illuwatar

Coolt bygge - många snygga detaljer och kreativa byggtekniker. Ser ut som du har installerat belysning i huset också - möjligt att ta bild när denna är igång?
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Stigge72


swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Joge

Väldigt snyggt! Det du har gjort på en vecka hade nog tagit mig en månad...minst ;)

Odidoma

Jag gillar det och många bra/fina detaljer det som är tråkigt är att det känns som att många detaljer försvinner pga den mörka bakgrunden, skulle du kunna lägga upp en bild med vit bakgrund?

marpe

Citat från: Odidoma skrivet 03 november 2012 kl. 21:32
Jag gillar det och många bra/fina detaljer det som är tråkigt är att det känns som att många detaljer försvinner pga den mörka bakgrunden, skulle du kunna lägga upp en bild med vit bakgrund?
Instämmer. Vore kul att även få se bygget ur ett tekniskt perspektiv.  :)

Roger Brickjet

Grymt snyggt och läskigt! :) Många roliga detaljer som bidrar till att det känns "levande"!

micke

Riktigt bra, vilken känsla
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Jesperallen

Mycket snyggt! Härliga färger och schysst med inredning. Gillar speciellt trappan som går upp på båda sidor av brunnen.

janimakaj

riktigt snyggt, härligt spooky känsla   :D
Unless you try, you will not know if it works! ;)

de Gothia

snyggt som bara den! färgschemat är riktigt bra!

jag vill också se mocen med ljus/vit bakgrund! :)

Hassel

Instämmer med de andra här.  ;)

styrbjörn

Härlig känsla :) fast som de andra säger så tycker jag att du kunde visa i ljus också :)

Mattias


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.