Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Återkommande rea på LEGO

Startat av pilt77, 05 februari 2010 kl. 07:27

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma


darthmortar

Nille har haft återkommande 3 för 2 på lego i februari/mars.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

frepe257

BR har 25% i butik och online på allting från den 23:e till den 26:e April

hersa

00.00 var Parisian Restaurant inte tillgänglig. Suck.  :'(

mossarp

YES!!!

Fick tag på ett par Slaves på BR för 1649:25:-/st.

NuckElBerg

Citat från: mossarp skrivet 23 april 2015 kl. 00:08
YES!!!

Fick tag på ett par Slaves på BR för 1649:25:-/st.

Ville köpa ett par sånna också (plus 10246). Satt och refreshade i 15 min från 00:00 innan jag insåg att man var tvungen att registrera sig.  :-[ Innan jag hade gjort det var allt såklart borta... Inte superglad på mig själv atm.  :P

x_inteduplo_x

När tror ni Toys r Us kör 25% nästa gång?

mossarp

Nu var det rea på Legoshop.
Fanns en del men inte så superbilligt.
Exosuiten reas ut som någon tidigare nämnt att den troligtvis skulle.

BeardedNerd

#54
Märkligt, jag kikade på rean och hittade en massa Chima och grejs, klickade på en, och när jag klickar tillbaka så är det bara standardreasidan med klockor som har utgått ur sortimentet. Otroligt buggig sida detta.

Edit: Alltså, nu får de sluta ta och knarka. Rean verkar finnas på vissa sidor men inte på andra, och en massa set från filmen, Hobbit och lite annat är "retired" helt plötsligt. Jag kan inte tänka mig att alltihop har sålt slut precis nu.

Risgrynsgrot

Citat från: BeardedNerd skrivet 24 juni 2015 kl. 11:48
Edit: Alltså, nu får de sluta ta och knarka. Rean verkar finnas på vissa sidor men inte på andra, och en massa set från filmen, Hobbit och lite annat är "retired" helt plötsligt. Jag kan inte tänka mig att alltihop har sålt slut precis nu.
Tvärtom, garanterat att de sålt slut. Lonely Mountain stod som "Sold Out" imorse kl 8:30, alltså ungefär en timme efter mail-utskicket. Det är ju ett lager på ett stort antal europeiska länder, inte konstigt att det tar slut fort.

Gideon

Vansinnigt buggig sida...jag ser bara fyra produkter på rea om jag är inloggad, men om jag öppnade sidan i en annan browser där jag inte var inloggad såg jag 50+.
Exo suit verkar iaf finnas kvar i lager och på rea (även om jag måste klicka in på den för att se att den kostar 279 och inte 399), blir lite sugen på att köpa en till eller tre :)

sateku

Jag klippte till på en Exo Suit (till). Mest för att jag hade en pågående liten order som jag ville ha fraktfri... :)

x_inteduplo_x

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 17 maj 2015 kl. 18:24
När tror ni Toys r Us kör 25% nästa gång?
Nu har det gått ca en månad sedan jag frågade och Toys r Us har fortfarande inte kört 25%. Tror ni att det är dags snart? När brukar dom köra?

Surf Green

Citat från: x_inteduplo_x skrivet 25 juni 2015 kl. 09:45
Citat från: x_inteduplo_x skrivet 17 maj 2015 kl. 18:24
När tror ni Toys r Us kör 25% nästa gång?
Nu har det gått ca en månad sedan jag frågade och Toys r Us har fortfarande inte kört 25%. Tror ni att det är dags snart? När brukar dom köra?

De hade en för typ två månader sen. Kanske får vänta till oktober eller nåt på nästa...
Black friday hade de i fjol också.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.