Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Instruktion för spårvagn

Startat av Ras 74, 25 oktober 2012 kl. 10:36

Föregående ämne - Nästa ämne

Ras 74

[rightimg=http://www.swebrick.se/index.php?action=dlattach;topic=4129.0;attach=11138;image]Swebrick Spårvagn, Design av Swestar[/rightimg]
Bruksanvisning till spårvagnen som släpptes under Göteborgseventet

Citat från: nikerl skrivet 27 oktober 2012 kl. 19:06
Hej. Vi saknar upplagd instruktion till spårvagn bygget. Var snäll och lägg upp den
innan killarna (som försökt skälvamed varierat resultat) river huset av frustration  :-\

Nikerl... Nu är den här :D

Instruktion Tram Del 1
Instruktion Tram Del 2
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

limesimme

Tackar, mycket fin modell väl värt pengarna!  ;D

nikerl

Tack, den är ju mycket häftigare än vi mindes  :D

MartinAberg

#3
Riktigt snygg modell, fast är inte originalet vitt istället för beige?  ;)

bileam

Citat från: MartinAberg skrivet 28 oktober 2012 kl. 17:32
Riktigt snygg modell, fast är inte originalet vitt istället för beige?  ;)
Bägge färgerna har funnit/finns. det är nog därför det går att bygga bägge varianterna...

SpiffRokr

Jodå, fina blev de allt. Vi köpte två paket, men till den yngre broderns stora förtvivlan saknades strömavtagaren i hans påse...
Finns det komplettering, tro?

tellblom

Citat från: SpiffRokr skrivet 28 oktober 2012 kl. 18:56
Jodå, fina blev de allt. Vi köpte två paket, men till den yngre broderns stora förtvivlan saknades strömavtagaren i hans påse...
Finns det komplettering, tro?

PM mig din adress så skickar jag en

smuggler28

mycket fin modell, undrar nu hur den specialbeställda tryckta biten kommer att se ut. tack för en trevlig utställning. skulle gärna sett mer technic. Jag kan kanske bidra nästa gång...
S

mryxmannen

Riktigt fin skapelse, synd att jag inte var där  :'(

Ska försöka hitta bitarna på BL för att sen bygga den.

Btw hur mycket gick den för?
Min affär på Bricklink heter "When dreams come true".


mechamike

Citat från: mryxmannen skrivet 28 oktober 2012 kl. 21:40
Riktigt fin skapelse, synd att jag inte var där  :'(

Ska försöka hitta bitarna på BL för att sen bygga den.

Btw hur mycket gick den för?

30:- För föreningmedlemmar 40:- För publikum
Vi har ett ett fåtal kvar, några kommer man kunna vinna här på forumet. Håll ögonen öppna!
?

nummer8sfru

Så fin spårvagnen är! Vi köpte en, men en krävande 3-åring här hemma hävdar att den måste ha kompisar. Så jag har fått pussla ihop en blå-vit och en röd-svart.
Måste bara tacka för att alla fick komma och titta på era makalösa byggen! Helt underbart.  :)

Ras 74

Då vill jag passa på att tacka alla som kom!
Det var riktigt trevligt att ha så mycket besökare och jag tror att vår medlem Swestar är nöjd med sin
spårvagn med och alla possitiva komplimanger hans design har fått. Synd att han inte kunde vara på plats själv.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Simon

Fin spårvagn! Jag klarade att bygga den utan att titta på instruktionen i datorn. Jag tittade på bilden i vår mobil.
Simon.

swestar

Citat från: Ras 74 skrivet 29 oktober 2012 kl. 09:05
Då vill jag passa på att tacka alla som kom!
Det var riktigt trevligt att ha så mycket besökare och jag tror att vår medlem Swestar är nöjd med sin
spårvagn med och alla possitiva komplimanger hans design har fått
. Synd att han inte kunde vara på plats själv.
Mycket nöjd  ;D
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.