Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hjälp med Transport.

Startat av Pekblom, 01 augusti 2012 kl. 22:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Majkel

Citat från: robban skrivet 16 augusti 2015 kl. 20:08
Vilken tid skulle passa att mötas i Örebro den 24, kan eventuellt ta mig dit.
Jag har dukar så väl som bollar.

Glöm inte rolluppsen ☺

Memmla

Då kanske resten av Karlstads moduverse-beställningar kan åka med i samma veva?

andreas E

Givetvis finns de med i bussen :)
Robban får inte gå tomme därifrån.

Memmla


robban

Jag kanske behöller allt själv  ::)
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

Memmla

Citat från: robban skrivet 17 augusti 2015 kl. 20:15
Jag kanske behöller allt själv  ::)

Jag börjar tro att skicka med dig saker egentligen är en dålig idé med tanke på allt du håller åt mig som inte kommit fram än ;) haha

Kwagge

Citat från: Memmla skrivet 17 augusti 2015 kl. 22:17
Citat från: robban skrivet 17 augusti 2015 kl. 20:15
Jag kanske behöller allt själv  ::)

Jag börjar tro att skicka med dig saker egentligen är en dålig idé med tanke på allt du håller åt mig som inte kommit fram än ;) haha

Känner igen det!

Skafte

Finnes: 1 st Sopwith Camel i Sundsvall
Problemet: den skall till Gotland

Skall någon norrifrån till bulksorteringen? Eller till Stockholmstrakten vid jul? Hör av dig, tack!

Nybohov Creation Ltd.

Min transport till Norrköping i helgen kan ha havererat. Är det någon stockholmare som har plats över för en flyttkartong?

Jag tar tåget i morgon (det har hela tiden varit min tanke, att åka ner på fredagen) och tar med mig så mycket jag kan. Det blir för krångligt att få med allt, så om någon kan svänga förbi Nybohov på lördag morgon vore det toppen. Resten av familjen är hemma och är upp med tuppen.

Jag kan leverera kartongen i morgon på förmiddagen om du inte bor för långt ut i skogen.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

AndersI

Jag har ett antal plastburkar (60 st) i Helsingborg hos Magnusengstrom, och skulle vilja få dem till Eskilstuna. Magnus är även i Göteborg då och då, så de kan också gå den vägen.

Om inte annat kanske vi kan få dem en bit på vägen, och köra stafett?

Magnusengstrom

Citat från: AndersI skrivet 25 oktober 2015 kl. 18:03
Jag har ett antal plastburkar (60 st) i Helsingborg hos Magnusengstrom, och skulle vilja få dem till Eskilstuna. Magnus är även i Göteborg då och då, så de kan också gå den vägen.

Om inte annat kanske vi kan få dem en bit på vägen, och köra stafett?

Det är ungefär en halv flyttlåda på höjden.

AndersI

Ingen som är ute och far då och då?

Magnusengstrom

Citat från: AndersI skrivet 25 oktober 2015 kl. 18:03
Jag har ett antal plastburkar (60 st) i Helsingborg hos Magnusengstrom, och skulle vilja få dem till Eskilstuna. Magnus är även i Göteborg då och då, så de kan också gå den vägen.

Om inte annat kanske vi kan få dem en bit på vägen, och köra stafett?

Ingen som är i närheten av Helsingborg eller Göteborg som kan ta Anders låda upp till Eskilstuna eller i närheten?

Stigge72

Jag skkrämmer liv i den här gamla tråden.

Är det någon som ska närvara på tågträffen i Eskilstuna i april och har vägarna förbi Norrköping som kan frakta med sig en bok till mig?

andreaseldh

Någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att ta med min GBC Lustiga huset till Klossfestivalen i Örebro? I transportläge är den c:a 20x25x20 cm. Den kräver lite byggande före och efter transport, men när den kör brukar den vara mycket pålitlig. Svara via PM.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.