Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Dags igen: LEGO vill höra vad just DU tycker

Startat av Selander, 20 oktober 2010 kl. 17:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox


shutter

Klar.

Med tillägget att sälja separat passagerarvagn till Emerald Night.

Pekblom


Superkalle

Klart!

Skulle vara intressant att få reda på vilka frågor som AFOLs tyckte vara viktiga. Från tidigare undersökningar får man bara reda på hur många som var med, åldersfördelning mm.



Carl T

Kvalitetskontroll! Form! Färg! Fiskmås!

När det gällde LEGO ID hade jag velat lämna en kommentar: "Men... det är ju något man får när man handlar på S@H. Det är väl ingen som skaffar ett annars, eller?"
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Ras 74

Har gjort det ett par gånger nu.
Både här och via länk på EB. Inte för att det spelar någon teater.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Fredrik

Klart, högst på min lista stog inga mera china tillverkade bitar och att Lego ska börja printa bitarna igen istället för stickers

Ras 74

Citat från: Fredrik skrivet 27 oktober 2010 kl. 20:17Klart, högst på min lista stog inga mera china tillverkade bitar och att Lego ska börja printa bitarna igen istället för stickers.
Samma här! Fast jag skrev att jag inte ville ha mer stickers i Lisence set.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Carl T

Citat från: Fredrik skrivet 27 oktober 2010 kl. 20:17
Klart, högst på min lista stog inga mera china tillverkade bitar och att Lego ska börja printa bitarna igen istället för stickers
Tänka sig, de sakerna var på min lilla lista också. :)
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Fredrik

Citat från: Ras 74 skrivet 28 oktober 2010 kl. 08:25Samma här! Fast jag skrev att jag inte ville ha mer stickers i Lisence set.
Citat från: Carl T skrivet 28 oktober 2010 kl. 23:36
Tänka sig, de sakerna var på min lilla lista också. :)
Då är det bara att hoppas på en förändring! Det verkar ju vara på gång med tanke på Toy story setten och enstaka Harry potter bitar faktiskt var printade  ;D

Ras 74

Citat från: Fredrik skrivet 29 oktober 2010 kl. 00:45Då är det bara att hoppas på en förändring! Det verkar ju vara på gång med tanke på Toy story setten och enstaka Harry potter bitar faktiskt var printade  ;D
Med Harry Potter vet jag inte, men har bestämt för mig att Walt Disney hade det som ett krav.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.