Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Visa era LEGO byggen i glaskupor

Startat av Pandis Pandus, 18 juli 2022 kl. 13:05

Föregående ämne - Nästa ämne

Pandis Pandus

Nyligen byggde jag ett Classic Space landskap i en glaskupa. Det var väldigt kul och jag ser fram emot att använda kupan för andra byggstunder. Dela gärna med er av era kreationer i glaskupor!

mrlind

Have a great build day!
Instagram Flickr

Tornet

Kul bygge. Gillar särskilt 3D-versionen av CS-loggan!

Godtfred

Välkommen till Swebrick, Gustaf!

Fint bygge i glaskupan, finns flera andra som byggt i kupan tidigare, men de trådarna är nog lite utspridda.

Emma

Wow! Det där blev jättebra!

Anders67

Mycket trevligt bygge, och perfekt dammfritt!

matgri


byStfn

Åh Pandis! Så kul att du är här! Välkommen! Visa alla ungdomar nu att det minsann går att hänga på forum 2022 :P

Angående byggen i kupor så har jag bara ett, men det har jag inte byggt själv. Kan slänga in en bild på den här så snart den är fotograferad!

Pandis Pandus

Citat från: byStfn skrivet 18 juli 2022 kl. 22:24
Åh Pandis! Så kul att du är här! Välkommen! Visa alla ungdomar nu att det minsann går att hänga på forum 2022 :P

Angående byggen i kupor så har jag bara ett, men det har jag inte byggt själv. Kan slänga in en bild på den här så snart den är fotograferad!

Haha, tack, jag tror att jag börjar få häng på det nu... Inte det mest intuitiva användargränssnittet för mig, men det verkar vara en väldigt trevlig gemenskap här. ;)


Pandis Pandus

Nu har jag även byggt scenen när The Executor sänks i Slaget om Endor.
LEGO Super Star Destroyer in Glass Dome.jpeg

Jesperrydhog


Zilmrud

Citat från: Pandis Pandus skrivet 29 augusti 2022 kl. 14:11Nu har jag även byggt scenen när The Executor sänks i Slaget om Endor.
LEGO Super Star Destroyer in Glass Dome.jpeg

Riktigt snyggt!
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Zilmrud

Hahahah du bad om det  ;D

Här kommer några kupolbyggen




















//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Pandis Pandus


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.