Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Return of the Jedi? Med Obi-Wan, Anakin och Yoda-spöken?

Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

mechamike

Kul Vig, synd att den inte går att bygga i verkligheten! Måste vara första SW viggen här?
Vore ju kul om Lego kunde producera trans blue spöken av de tre nämnda karaktärerna.
Men tvivlar på att det går konstruktionsmässigt. Misstänker att händerna är en vek del och höfterna en annan.


?

Skrytsson

Citat från: Skafte skrivet 20 december 2010 kl. 09:09
Return of the Jedi? Med Obi-Wan, Anakin och Yoda-spöken?

Ja, det måste väl vara rätt?!

Ras 74

Citat från: Skafte skrivet 20 december 2010 kl. 09:09Return of the Jedi? Med Obi-Wan, Anakin och Yoda-spöken?

Korrekt! Din tur Skafte.

Citat från: mechamike skrivet 20 december 2010 kl. 09:47Måste vara första SW viggen här?

Därför var det på tiden  ;)

Citat från: mechamike skrivet 20 december 2010 kl. 09:47Vore ju kul om Lego kunde producera trans blue spöken av de tre nämnda karaktärerna.
Men tvivlar på att det går konstruktionsmässigt. Misstänker att händerna är en vek del och höfterna en annan.

Det är den officiella förklaringen från LEGO, att figurerna skulle bli för ömtåliga.
Jag hade inte brytt mig om ifall de gjorde dem ändå med händer/armar och ben/hips var gjutna i ett stycke.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Skafte

Tjohoo! Har inte vågat gissa hittills, men nu har jag ett par vig:ar klara. Här kommer en:


Teabox

Najs vigg. Tror jag vet svaret, men kommer inte ha tid att bygga något nytt på ett tag så jag håller käft :)

Skafte

Då går jag och käkar lunch och ser om någon gissat rätt när jag är tillbaks om en timme eller så!

Stigge72

Jag tror att det är Dödlig fångst, en serie på Discovery om krabbfiskare.

Skafte

Alldeles rätt, Stigge! Vilken av båtarna är det och vad heter kaptenen?  :P

Teabox

Citat från: Skafte skrivet 20 december 2010 kl. 12:26
Alldeles rätt, Stigge! Vilken av båtarna är det och vad heter kaptenen?  :P

Gissar på Northwestern och Sig Hansen :P

Stigge72

Citat från: Skafte skrivet 20 december 2010 kl. 12:26
Alldeles rätt, Stigge! Vilken av båtarna är det och vad heter kaptenen?  :P

Inte den blekaste... brukar inte se serien, men trailrar har jag sett till förbannelse (och som så ofta känns det som att de visar samma om och om och om och om och om igen).

Skafte

Citat från: teabox skrivet 20 december 2010 kl. 12:33

Gissar på Northwestern och Sig Hansen :P

Guldstjärna till teabox, men poängen och turordningen till stigge!

Stigge72

Var tvungen att vrida på den först, men nu är det bara att gissa. :)

Skafte


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.