Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Godtfred

Hade beställt en låda Looney Tunes minifigurer på Webhallen som släpptes idag. Lådan var inte bara öppen utan utan med stor oordning efter att någon rotat och tryckt tillbaka påsarna. Det blev inget köp. Var kan man köpa en oöppnad låda?

Ozp


janhansson

Hade Lego fixat problemet med att det saknades en figur i vissa lådor? Annars är det ju ändå ingen garanti om man köper en låda.

swestar

Citat från: NiLi87 skrivet 23 april 2021 kl. 07:26
Lyckades beställa torson idag på morgonen till och

Fanns på B&P med nummer: 973pb4202c01

Om det är någon mer än jag som missat så gäller det nog att vara snabb!!
F-n missa igen.
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

ColA

Citat från: Godtfred skrivet 26 april 2021 kl. 12:39
Hade beställt en låda Looney Tunes minifigurer på Webhallen som släpptes idag. Lådan var inte bara öppen utan utan med stor oordning efter att någon rotat och tryckt tillbaka påsarna. Det blev inget köp. Var kan man köpa en oöppnad låda?

Körde du hämta i butik? Online har man aldrig det problemet med webbhallens lådor.

Godtfred

Citat från: ColA skrivet 26 april 2021 kl. 20:01
Citat från: Godtfred skrivet 26 april 2021 kl. 12:39
Hade beställt en låda Looney Tunes minifigurer på Webhallen som släpptes idag. Lådan var inte bara öppen utan utan med stor oordning efter att någon rotat och tryckt tillbaka påsarna. Det blev inget köp. Var kan man köpa en oöppnad låda?

Körde du hämta i butik? Online har man aldrig det problemet med webbhallens lådor.
I butiken, får testa på annat sätt.

Godtfred

Citat från: ColA skrivet 26 april 2021 kl. 20:01
Citat från: Godtfred skrivet 26 april 2021 kl. 12:39
Hade beställt en låda Looney Tunes minifigurer på Webhallen som släpptes idag. Lådan var inte bara öppen utan utan med stor oordning efter att någon rotat och tryckt tillbaka påsarna. Det blev inget köp. Var kan man köpa en oöppnad låda?

Körde du hämta i butik? Online har man aldrig det problemet med webbhallens lådor.
Fick nu lådan från Webhallen online istället. Den var oöppnad i ytterkartong.

Kwagge

Citat från: janhansson skrivet 26 april 2021 kl. 17:11
Hade Lego fixat problemet med att det saknades en figur i vissa lådor? Annars är det ju ändå ingen garanti om man köper en låda.

Fick hem en låda från Ebrix idag och där var det tre serier i den

Godtfred

Min var helt oöppnad, hade tre serier, nästan, en saknad gråben var ersatt med en extra hjulben istället.

BrickMe

Idag hämtade jag ut beställning från Amazon. Det blev 2st á 628:-. Med tanke på att PF delar börjar dra iväg i pris så tänkte jag buffra lite sådana delar.
Just PF delarna (lägsta pris från europeiska säljare på BL!) landar tillsammans på c:a 400:-.
I kartongen följer det med en hel del användbara bitar. För de som vill börja bygga Technic och väljer bort Powered Up så är det här setet ett bra startkit :)

Myko

Citat från: Godtfred skrivet 27 april 2021 kl. 20:06
Min var helt oöppnad, hade tre serier, nästan, en saknad gråben var ersatt med en extra hjulben istället.

Meep meep.

CarlJ

79:- på secondhand, allt ser så gott som nytt ut


Eriol

Citat från: CarlJ skrivet 01 maj 2021 kl. 22:12
79:- på secondhand, allt ser så gott som nytt ut

Kom inte den där kentauren i år? Inte konstigt det ser nytt ut då...

BrickMe

Fick hem en komplett serie Looney Tunes från Ebrix. Väldigt behändigt om man bestämts sig för att inte klämma på påsar eller köper på sig fler dubbletter i onödan.

cyberwilma

Citat från: ColA skrivet 26 april 2021 kl. 20:01

Körde du hämta i butik? Online har man aldrig det problemet med webbhallens lådor.

Jo det har man. De har varit ok förut men sist fick jag en brun kartong med godtyckliga slipsar med påsar. Inte tre kompletta serier.
Insnöad på modulhus, i färd med att bygga om alla set till hela byggnader.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.