Klossfestivalen - GÖTEBORG 21-22 oktober 2023 på Partille Arena

Startat av Klossfestivalen, 04 juli 2023 kl. 18:26

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Jimmy


TexGordon

Visst var det fantastiskt! Tack alla! Grymma byggen och väldigt kul med nya och gamla bekantskaper, däribland en helt otippad granne :D
Instämmer angående bilder, någon som kom ihåg att fota lite? Inte jag..




Challebäck

Citat från: byStfn skrivet 23 oktober 2023 kl. 10:42Jag skrattar fortfarande när jag tänker på den Jack Stone i Ziplock som låg bland mina SW-figurer på loppisbordet med prislappen 10.000kr :D
jag skrattar fortfarande åt när du spillde oatly över hela golvet xD

Klossfestivalen

Stort tack alla ni som gjorde Klossfestivalen i Göteborg till en succé!
Dels besökarmässigt men framförallt att ni fyllde ut hallen så bra med era byggen.
Och vad jag hörde så fungerade er loppis också bra. Kul!

Det kändes som att allt flöt på bra med före, under och efter eventet med logistik och upp och nedpack.
Och tror att maten och allt runtomkring fungerade - även om dom var sena med lunchen dag 2.


Återigen ett stort tack!


Återkom gärna per mail, sms med ris/ros/tips osv.


Vi syns snart igen!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

Klossfestivalen

Citat från: Record skrivet 22 oktober 2023 kl. 18:34Humm, då kan jag nog låta fabriken leva nått år till mao  ;), det var iallafall kul att se Jesper, bara de är ju värt priset! :)
Ja ni som inte varit med på Klossfestivalen efter pandemin har ju inte hört hur vi delar ut priserna.
Alla orter vi kommer till och det året är en ny Klossfestival - där utser vi bl.a årets nyhet.
Det ska man läsa som "Årets nyhet Klossfestivalen Göteborg 2023" - det betyder att även äldre projekt och byggen kvalar in.
Och denna gång var det Jespers borg som verkligen var årets nyhet i Göteborg - även om det är hans sk evighetsprojekt.

Så med det sagt, så kör vi Klossfestivalen fler än en gång per år, så orter och året styr lite.

Hoppas det klargjorde lite.


Och hoppas jag ser många av era "gamla" byggen dyka upp framöver - kan absolut bli årets nyhet det året i den staden ni besöker  ;)



Fredrik Novak
Klossfestivalen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.