Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Klossfestivalen - Umeå 4-5 mars 2023 på Nolia

Startat av Klossfestivalen, 20 december 2022 kl. 16:11

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Emma


Klossfestivalen

Hej på er kära besökare av denna tråd.

Varit lite frånvarande senaste veckan pga Malmö, men nu fullt fokus på Umeå - kul!!!

Ska gå igenom listorna med anmälda deltagare och byggen i veckan, så ni har lite tid på er att anmäla er själva och/eller de byggen ni inte redan anmält. Stänger inte google-dokumentet. Och kommer höra av mig till er enskilt om något saknas etc.

Vidare så har jag fått information från restaurangen inne på Nolia att dom löser även utställarmiddag där vilket känns bra.

I övrigt så är det mycket saker som sker denna vecka med planeringen för Klossfestivalen i Umeå.

Vet att det är något mail jag kan ha missat att svara på - men löser det idag/imorgon så ni vet.


Hör av er på telefon eller mail om ni undrar över något.


Ha det fint!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

Klossfestivalen

Citat från: Klossfestivalen skrivet 21 februari 2023 kl. 14:15Hej på er kära besökare av denna tråd.

Varit lite frånvarande senaste veckan pga Malmö, men nu fullt fokus på Umeå - kul!!!

Ska gå igenom listorna med anmälda deltagare och byggen i veckan, så ni har lite tid på er att anmäla er själva och/eller de byggen ni inte redan anmält. Stänger inte google-dokumentet. Och kommer höra av mig till er enskilt om något saknas etc.

Vidare så har jag fått information från restaurangen inne på Nolia att dom löser även utställarmiddag där vilket känns bra.

I övrigt så är det mycket saker som sker denna vecka med planeringen för Klossfestivalen i Umeå.

Vet att det är något mail jag kan ha missat att svara på - men löser det idag/imorgon så ni vet.


Hör av er på telefon eller mail om ni undrar över något.


Ha det fint!


Fredrik Novak
Klossfestivalen
Så. Nu är listorna klara med deltagare och byggen - men precis som vanligt vet jag att man ibland tar med sig extra byggen som man vill ställa ut - det går jättebra! Vi tar alltid höjd för det med extra bord.

Kommer skicka ut ett mail till er alla i helgen med lite bra-att-ha-info.

Ni är varmt välkomna att börja ställa upp era byggen på fredag 3 mars kl.12.


Varmt välkomna!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

Klossfestivalen

Hej igen.

Nu gick mailet ut till alla er som anmält er som utställare.

Där ska ni hitta all information ni kan tänkas behöva - även karta över var man kan lasta in och ur.

Återkom gärna till oss på info @ klossfestivalen.se OM ni inte fått mailet.


Ha det fint!


Fredrik
Klossfestivalen

Manfred87

Har bara bokat loppisbord för lördagen för jag tänkte att jag ville vara med mina byggen - men tänkte kolla om det går att ha loppisbord även söndag om det nu är i anslutning till ens utställning?

Klossfestivalen

Citat från: Manfred87 skrivet 01 mars 2023 kl. 19:46Har bara bokat loppisbord för lördagen för jag tänkte att jag ville vara med mina byggen - men tänkte kolla om det går att ha loppisbord även söndag om det nu är i anslutning till ens utställning?
Ja det löser vi åt dig - inga problem!

Påminn mig bara ;)

/Fredrik

CopMike


Emma

Färdigpackad! Å så skönt att resa lätt!

dalle

Citat från: CopMike skrivet 03 mars 2023 kl. 08:37Mot Arlanda och ✈️!

Fångade dig på bild när du passerade mig efter avfärd.  ;D

47960252507_64aa81471e_z.jpg

A_Houston

Snart färdigpackad. Som förstagångsutställare så har jag nog inte riktigt knepen för hur man packar bäst, men det viktigaste är ju att allt kommer med  :). För övrigt snöar det rejält här i Umetrakten
20230303_105909__1677837583_40232.jpg

Emma

Då lämnar jag kortbyxorna hemma...

Myko


CopMike


robinnilsson403

Citat från: A_Houston skrivet 03 mars 2023 kl. 11:05Snart färdigpackad. Som förstagångsutställare så har jag nog inte riktigt knepen för hur man packar bäst, men det viktigaste är ju att allt kommer med  :). För övrigt snöar det rejält här i Umetrakten
20230303_105909__1677837583_40232.jpg

Buden är många, men vanliga flyttkartonger kommer man långt med. De går att packa liggandes på sidan, för att lättare få bygget in och ut.
Annars plastbackar, byggt i löstagbara moduler, tipsen är många. Några bygger transportlådor i trä, men det är hardcore!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Emma


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.