Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad byggde du idag - officiella set

Startat av Skafte, 21 maj 2012 kl. 21:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Lilldaniel

Idag plockade jag och grabben fram 7189 - Mill Village Raid.
Riktigt snyggt set, med mysiga och trevliga detaljer!
Om man plockar bort riddarna, så passar den perfekt in hos bondgården i legostaden!

ByggareDan

Byggde mitt första Friendsset var polybag'en med Olivia .

Trevliga färger, gillar Friends minifig trevligt med hals och haka alla kan ju inte ha tjurnacke a'la Magnus Samuelsson  :D
Är ju livrädd och bli Friendsjunkie som en del verkar vara när man läser runt (och dessutom skyller på barnen  :D ) ingen nämnd och ingen förhoppningsvis glömd.

Blir nog något mer friendsset är det är bra pris på nåt av dom mindre seten.

/ByggareDan

jvettefors


Stigge72

Inte idag, men förra veckan, satte jag ihop min dödsstjärna som jag fick i samband med att jag träffade Ras förra veckan.

jvettefors


insurrection

Citat från: jvettefors skrivet 27 januari 2013 kl. 20:46
Idag byggde jag


Också byggt denna nyligen, byggde tillsammans med gammal kompis som också är AFOL, mycket trevligt bygge tyckte jag!

Stigge72

Var visst en vakt från Mörkmården som dök ner i min brevlåda idag...

ByggareDan

Byggde klart det sista på herr Jabba's palats.

Bra bitar och fina färger, skulle ju vilja ha en till, men lite dyr för att köpa som partspack.

/ByggareDan

o0ger

Under kvällen byggde jag Sith Fury Interceptor. Det var ett riktigt kul bygge med många kluriga tekniker. Resultatet blev ett mycket snyggt skepp som jag inte har någon koll på alls. Har aldrig spelat The Old Republic så jag vet inte vad det är för något egentligen, men snyggt är det.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

marpe

Olivias uppfinnarverkstad. Bra och lekvänligt bygge tycker mina grabbar. Fint mikroskop och E-kolv, tycker jag. Olivia blir kanske ingenjör när hon blir stor? Hoppas att hon lockar många barn till att ha en egen liten uppfinnarverkstad hemma.  :)

Teknodromen

Har byggt en del Hobbit-set sista tiden, idag blev det Bilbos hus, som är supermysigt. :)

sjerdna

Eftersom jag är purfärsk medlem på forumet så berättar jag vilka set jag byggt i år...
Det har både hunnit blivit 7642, Bilverkstad, och 7991, Sopbil, som jag fått tag på Tradera.
Sen har jag redan importerat den nya 60016, Tankbilen, och byggt.
Idag började jag dessutom att riva 10216, Winter Village Bakery, och 10222, Winter Village Post Office. Båda kommer dock att byggas upp igen i höst liksom 10199, Winter Village Toy Shop, och 10229, Winter Village Cottage, som ännu väntar på att rivas och packas ner under sommaren.

#Andreas

Anders67

Det låter som ett bra år och en trevlig jul

Anders67

Har byggt droid transport, köptes på rea som partspack men det kliade i fingrarna så var ju tvungen att bygga det!
Ska nog hitta användning på alla armar i färgen tan och slopes i dark tan.

Anders67

Det bidde Landspeeder också, inte många bitar, men C3PO i guld är ju kul och en chefsandtrooper !

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.