Klossfestivalen - HELSINGBORG 28-29 oktober 2023 på Helsingborg Arena

Startat av Klossfestivalen, 04 juli 2023 kl. 18:28

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Bokeslundsparken

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 26 september 2023 kl. 21:52Jag kommer med några byggen. Sonen vill också följa med och göra debut som utställare!
Då är både vi och byggen anmälda! Lite färre byggen för mig denna gången men tar bara med sånt som inte var med i Hbg förra året.
Hänger på låset på lördagsmorgonen för att få komma in och ställa upp!

byStfn

Jag behöver ev lite bitar till ett projekt som ska vara klart på fredagen - vilka med BL-butik kommer till Helsingborg i helgen? 

Dock

Citat från: Klossfestivalen skrivet 12 oktober 2023 kl. 13:57Hej hej alla.

ska lägga till den infon i starttråden framöver. Miss av mig.

Alla anmälningar automatiskt godkända - de som INTE blir kontaktar jag per mail och telefon - har hänt enstaka gång genom åren. Då om det är byggen som kanske är för mycket utanför boxen.


/Fredrik

Finns det möjlighet att få något slags sammanfattning av alla anmälningar av ens byggen, antal bord man bokat, närvaro middag osv? Svårt att veta om man gjort rätt eller inte..

Dock

Citat från: byStfn skrivet 25 oktober 2023 kl. 10:32Jag behöver ev lite bitar till ett projekt som ska vara klart på fredagen - vilka med BL-butik kommer till Helsingborg i helgen?
Om det inte är större kvantiteter som behövs kanske jag har något jag kan ta med till arenan på fredag?

Klossfestivalen

Hej hej.

Har precis mailat ut till er utställare ett kort mail med lite info kring helgen.

OM ni inte fått det, så kika i eran skräppost/spamfilter först.

OM ni ändå inte fått det - maila oss på info @ klossfestivalen . se


Ha en fin dag!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

Magnusengstrom

Citat från: byStfn skrivet 25 oktober 2023 kl. 10:32Jag behöver ev lite bitar till ett projekt som ska vara klart på fredagen - vilka med BL-butik kommer till Helsingborg i helgen?

Min butik finns i Helsingborg, inga nya bitar i och med att den är i nedstängningsskede.

Kwagge

Citat från: byStfn skrivet 25 oktober 2023 kl. 10:32Jag behöver ev lite bitar till ett projekt som ska vara klart på fredagen - vilka med BL-butik kommer till Helsingborg i helgen?

Jag kommer på lördag morgon...

Klossfestivalen

Citat från: Dock skrivet 25 oktober 2023 kl. 12:53Finns det möjlighet att få något slags sammanfattning av alla anmälningar av ens byggen, antal bord man bokat, närvaro middag osv? Svårt att veta om man gjort rätt eller inte..
Hej hej.

Du ska samtidigt som du anmäler dig få länk till din anmälning så du kan se din anmälan och kunna gå in och redigera.
Men har kikat på din anmälan och du är självklart välkommen!

  • Du har anmält 2 bord - ett för utställning och ett för Loppis.
  • Och du vill ha skyltar till dina byggen.
  • Du ska med på utställarmiddagen + att du tar med dig en person.


Vi ses snart!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

Dock

Citat från: Klossfestivalen skrivet 26 oktober 2023 kl. 11:54Hej hej.

Du ska samtidigt som du anmäler dig få länk till din anmälning så du kan se din anmälan och kunna gå in och redigera.
Men har kikat på din anmälan och du är självklart välkommen!

  • Du har anmält 2 bord - ett för utställning och ett för Loppis.
  • Och du vill ha skyltar till dina byggen.
  • Du ska med på utställarmiddagen + att du tar med dig en person.


Vi ses snart!


Fredrik Novak
Klossfestivalen

Tack Fredrik!

V.L.flower

Jag har skapat en messenger-grupp, för kontakt i gänget.
"KF Helsingborg nov 2023"
Lägg gärna till de ni vet kommer.
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Jemanuelson

Citat från: V.L.flower skrivet 27 oktober 2023 kl. 06:58Jag har skapat en messenger-grupp, för kontakt i gänget.
"KF Helsingborg nov 2023"
Lägg gärna till de ni vet kommer.
Så fiffigt. Jag är gärna med i denna. Om du menar Facebook Messenger heter jag Johan Emanuelson i det "civila". 

ckk

Gårdagens vinnare av pokaler, förutom Albin som inte var där när jag var på jakt efter det missade fotot så det blev bara John-Erik:

IMG_2204.jpegIMG_2198.jpegIMG_2197.jpegIMG_2196.jpeg

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.