Klossfestivalen - VÄSTERÅS 2-3 september 2023 på Västerås Kongress

Startat av Klossfestivalen, 16 juni 2023 kl. 11:38

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Gideon

Citat från: Zilmrud skrivet 21 augusti 2023 kl. 16:53Jag kanske kan hjälpa till om jag har lossat av mina grejer själv först
Det hade varit super! Eller om nån i alla fall kan komma och vakta resten av lådorna om man behöver bära flera varv hela vägen från stationen till lokalen. Men hade man kunnat få låna en tom baklucka från parkeringen på stationen fram till lokalen hade det givetvis varit kanon :)

Anländer nog med tåget 18:19.

Jesper_Lundgren

Har bestämt mig nu, kommer att komma med denna helgen också😃

V.L.flower

Tåg mellan Örebro och Västerås ser inte superstabilt ut i helgen. Så jag undrar om någon åker förbi Örebro och kan ta med två personer extra (utan Lego, endast personer). Skriv gärna till mig.
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Svartkrut

Citat från: V.L.flower skrivet 29 augusti 2023 kl. 10:11Tåg mellan Örebro och Västerås ser inte superstabilt ut i helgen. Så jag undrar om någon åker förbi Örebro och kan ta med två personer extra (utan Lego, endast personer). Skriv gärna till mig.
Jag har plats i min bil och tänkte fara direkt till Västerås efter jobbet. 

V.L.flower

Citat från: Svartkrut skrivet 29 augusti 2023 kl. 18:32Jag har plats i min bil och tänkte fara direkt till Västerås efter jobbet.
Tack för omtanken. Men jag vill vara i god tid på fredag. Det finns ju bussar.
I Love Studs
https://konstnarviolalindell.se
insta: konstviolalindell

Gideon

Redo för tåg-transport och klarar nog en bit promenad till lokalen också (inkl trottoarkanter) om det inte regnar för mycket 📦📦📦

Får bara hoppas att Tåg i Bergslagen accepterar min lilla "resväska" 🫣
Men det är sällan särskilt trångt där en fredagkväll eller söndagkväll.
IMG_0025.jpeg

Svartkrut

Då har jag äntligen anmält mina byggen och fixat inkvartering hos mamma. Packningen fixar jag imorgon och på fredag far jag raka vägen till Västerås från jobbet i Örebro. 

MrUzagi

Tydligen ger sådant här mersmak så jag har också anmält mig nu. Men då det är så "nära" så blir det pendling den här gången. Mitt framtida jag avskyr mig redan då han trots att han är en morgontrötter behöver kliva upp extra tidigt.  ;D

setoryd

Citat från: Gideon skrivet 29 augusti 2023 kl. 21:47Redo för tåg-transport och klarar nog en bit promenad till lokalen också (inkl trottoarkanter) om det inte regnar för mycket 📦📦📦

Får bara hoppas att Tåg i Bergslagen accepterar min lilla "resväska" 🫣
Men det är sällan särskilt trångt där en fredagkväll eller söndagkväll.
IMG_0025.jpeg
Jag kan komma ner på stan och köra dig några hundra meter om det regnar. Vill ju inte att grejerna ska bli förstörda. Messa Setoryd på Instagram om det ser illa ut så kommer jag ner.
/Tommy

dalle

Citat från: MrUzagi skrivet 29 augusti 2023 kl. 22:10Tydligen ger sådant här mersmak så jag har också anmält mig nu. Men då det är så "nära" så blir det pendling den här gången. Mitt framtida jag avskyr mig redan då han trots att han är en morgontrötter behöver kliva upp extra tidigt.  ;D

Om du åker till Västerås på fredagskvällen och ställer upp dina byggen behöver du inte bli osams med ditt framtida jag.  ;D

Själv gläds jag åt att kunna gå upp i vanlig tid och åka så jag är där i god tid innan de öppnar.

MrUzagi

Citat från: dalle skrivet 29 augusti 2023 kl. 22:57Om du åker till Västerås på fredagskvällen och ställer upp dina byggen behöver du inte bli osams med ditt framtida jag.  ;D

Själv gläds jag åt att kunna gå upp i vanlig tid och åka så jag är där i god tid innan de öppnar.
Jag ska dit på fredagen och ställa upp, men planen är att vara på plats kl 8 på lördag och söndag annars.

Magnusengstrom

Citat från: Gideon skrivet 29 augusti 2023 kl. 21:47Redo för tåg-transport och klarar nog en bit promenad till lokalen också (inkl trottoarkanter) om det inte regnar för mycket 📦📦📦

Får bara hoppas att Tåg i Bergslagen accepterar min lilla "resväska" 🫣
Men det är sällan särskilt trångt där en fredagkväll eller söndagkväll.
IMG_0025.jpeg

Du får skaffa regnkappa till barnet.

byStfn

DisneyCB kommer dit, så @dalle kan ta med sina moduler och även andra såklart om ni har några!

Emma

Det blir för bökigt att klämma in den här trippen. Ser fram emot att träffas nån annan gång.

Bricko


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.