Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Hjälp med Transport.

Startat av Pekblom, 01 augusti 2012 kl. 22:19

Föregående ämne - Nästa ämne

marpe

Citat från: Muede skrivet 31 oktober 2014 kl. 12:46
Hej! Någon som ska på sorteringsträffen och sedan tillbaka till Linköping som har plats för 18 sorteringslådor jag köpt av eigenbrötler?
Inga problem. (Om sorteringen sker en bra helg.) Meddelar i tråden om jag får förhinder + PM.  :)

Muede

Gött! Satsar på att vara hemma med familjen nu.  ;)
/ Muede

Sockerbit

Hej!

Detta är i elfte timmen, lindrigt sagt, men finns det någon som skulle kunna transportera min källarmodul till, eller i från Uppsala i helgen? Den är ganska liten och lätt. Den finns i Stockholm. Det är lite trixit att få till denna helg som småbarns förälder, men det löser sig  :)

Sollan

Citat från: Sockerbit skrivet 04 november 2014 kl. 19:10
Hej!

Detta är i elfte timmen, lindrigt sagt, men finns det någon som skulle kunna transportera min källarmodul till, eller i från Uppsala i helgen? Den är ganska liten och lätt. Den finns i Stockholm. Det är lite trixit att få till denna helg som småbarns förälder, men det löser sig  :)

Jag kan ta med den. Jag bor i Björkhagen :D

andreaseldh

Finns det någon som kan ta med min Åhlénsmodul från Uppsala på söndag och ta med den till Lego World 2015 i Köpenhamn?

lindyhep

Halloj!
Hemma hos mig finns ett gäng Swebricktröjor för försäljning och jag tycker det vore bra om dessa kom med till Visby. Finns det någon i Stockholmstrakten som har möjlighet att ta med dem så vore det ju toppen. En liten kartong med namnskyltarna från Uppsala finns också och om eventledning vill ha dem kanske de också kan få åka med.
Skicka ett pm om du har möjlighet att hjälpa till.

Magnusengstrom

Jag kör Helsingborg Göteborg Helsingborg fyra dagar i veckan så är det någon som behöver transportera något den vägen så bara hojta till.

Skulle kunna stanna till vid några av byarna längs vägen ifall jag har tid.

Kwagge

Citat från: Magnusengstrom skrivet 09 juni 2015 kl. 23:04
Jag kör Helsingborg Göteborg Helsingborg fyra dagar i veckan så är det någon som behöver transportera något den vägen så bara hojta till.

Skulle kunna stanna till vid några av byarna längs vägen ifall jag har tid.

Du har inte tid! Butikerna vill ha sina varor!!

Magnusengstrom

Citat från: Kwagge skrivet 09 juni 2015 kl. 23:07
Citat från: Magnusengstrom skrivet 09 juni 2015 kl. 23:04
Jag kör Helsingborg Göteborg Helsingborg fyra dagar i veckan så är det någon som behöver transportera något den vägen så bara hojta till.

Skulle kunna stanna till vid några av byarna längs vägen ifall jag har tid.

Du har inte tid! Butikerna vill ha sina varor!!

Tyst med dig. Är du inte snäll så ska jag skicka ner ett packet med megablocks till dig.

Majkel

#54
Vi behöver få ner en liten säck med svarta dukar och några rollups från Karlstad till Linköping före 16/10-15.
Om någon åker den sträckan vore det ju att föredra men kommer dom till Jönköping eller möjligen Stockholm så kan jag nog hämta upp dom där. Skaerbäck kan ju också va ett alternativ men det är väl tveksamt om någon har så mycket tomrum i bilen...

andreas E

#55
Om någon från Värmland möter mig i Örebro på måndag den 24 och hämtar sina påsar så kan jag ta med dukarna till linköping.
Har även som alternativ Karlskoga den 9 sept.

Vibora

Det ryktas om att det finns något hundratal GBC-bollar i Karlstadregionen också, som behöver komma till Norrköpingsutställningen vid ungefär samma tid om inte lugbulken hinner komma. Går det att lösa på något sätt?

Majkel

Det vore bra om alla sakerna kunde samlas hos en person till att börja med. Sedan håller vi tummarna för att transporten löser sig internt, om inte får vi skicka det med fraktbolag.

robban

Vilken tid skulle passa att mötas i Örebro den 24, kan eventuellt ta mig dit.
Jag har dukar så väl som bollar.
Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

andreas E

Citat från: robban skrivet 16 augusti 2015 kl. 20:08
Vilken tid skulle passa att mötas i Örebro den 24, kan eventuellt ta mig dit.
Jag har dukar så väl som bollar.

Så som det ser ut just nu ca kl 12-13  men schemat är alltid under förändring så vågar inte säga 100% ännu.

Vi håller kontakten.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.