Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad fick du för LEGO när du fyllde år?

Startat av Måns.S, 24 augusti 2010 kl. 21:53

Föregående ämne - Nästa ämne

TrappedInAbrick

Grattis. Skön tråd :) Själv blir man nästan sur när sonen inte önskar sig Lego ;) Man har ju själv börjat skriva önskelista igen  :P

malmen

Jag fick Team GB - Brawny Boxer av min rumskompis på jobbet  :) Det var den sista jag saknade för att få kompletta CMF-serier  :D

andreaseldh

Lyckades övertala mina föräldrar att ge mig en Londonbuss i 45-årspresent!

Kvarnbacka

Jag har världens bästa fru  ;D


Icestoffe

Blev en fyr i födelsedagspresent från dottern och frun:

Födelsedag-present by Icestoffe, on Flickr

Vet inte om det är bra eller dåligt när man förklarar för dottern att man inte kan bygga alla 3 modellerna samtidigt och får till svar: "Då behöver vi fler såna här!"

andreaseldh

Faktiskt inte off topic, men det gäller att betona rätt: Vad fick du för LEGO när du fyllde år?

Sortimentskåp 20629 från Biltema!


Emma

begagnat av svärföräldrarna. "Nåt vi hittade hemma". Tackar!

AndersI

Citat från: AndersI skrivet 25 augusti 2010 kl. 15:40Jag har ännu inte lyckats få hustru och barn att förstå att jag faktiskt menar vad jag säger när jag önskar mig LEGO till jul och födelsedag :-(


Det tog fjorton år till, men på min 70-årsdag (4/2) fick jag en ny bil av barn och hustru ...

rps20240212_130642.jpg

Godtfred


Record

Grattis Anders! Fin present, vem vill väl inte ha en Porsche? Mycket bygglädje önskar jag dig.
Friskt satsat, hälften vunnet..

danielbrrssn


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.