Vinjetter - Gissa vilken film/bok/TV-serie/Teaterpjäs/Serie/TV-Spel

Startat av AndersI, 01 november 2010 kl. 19:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Westberg

Citat från: LilaToster skrivet 06 december 2010 kl. 00:29
Jag gissar på "Simpsons the movie"

Spider Pig!  Spider Pig!
Does whatever a spider pig does!
can he swing from a web?
No he can't
He's a pig!


Stigge72

Citat från: LilaToster skrivet 06 december 2010 kl. 00:29
Jag gissar på "Simpsons the movie"

Haha. Tänkte väl att det skulle gå fort, men kanske inte riktigt så fort... speciellt inte med tanke på tiden.
Klar att det är Simpsons-filmen.

Välkommen hit, LilaToster. Din tur att lägga upp något nu. :)

LilaToster


LilaToster

Här kommer en ny vinjett!  ;D

Nu är det bara att börja gissa!

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

LilaToster

Citat från: Ras 74 skrivet 06 december 2010 kl. 13:30
På andra sidan häcken?

Det var snabbt svarat, 3 minuter! Dessutom är svaret rätt. Din tur att bygga! :P

Skrytsson

Citat från: LilaToster skrivet 06 december 2010 kl. 18:06
Citat från: Ras 74 skrivet 06 december 2010 kl. 13:30
På andra sidan häcken?

Det var snabbt svarat, 3 minuter! Dessutom är svaret rätt. Din tur att bygga! :P

3 min - måste vara det snabbaste svaret någonsin. Bor du på Swebrick, Ras?  :P  ;)

Ras 74

Hehe!
Tog åt mig av kritiken att en Ambassadör bör vara mer involverad.
Ni kan tacka Robban för det  :P

Kommer lägga upp något väldigt snart.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.


Stigge72

#415
Jag som tyckte att LilaToster var snabb med sina 12... och då var det hens första inlägg, också.

Ras 74

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

AndersI

Citat från: Skrytsson skrivet 06 december 2010 kl. 18:07
3 min - måste vara det snabbaste svaret någonsin.

Ronja Rövardotter - 1 minut - teabox - http://www.swebrick.se/index.php?topic=1237.msg13437#msg13437

Don Quijote - 2 minuter - Ras - http://www.swebrick.se/index.php?topic=1237.msg13263#msg13263

Finns säkert fler lika snabba, men jag orkade inte läsa hela tråden - vi behöver sekundangivelse på postningarna för att veta säkert...

Skrytsson

Haha, jaså där ser man. Du har rätt AndersI, behövs sekundmätare för att avgöra numera. Hursomhelst är ju det ändå positivt - tråden lever i allra högsta grad.  :)

Dock får jag lite "baka bullar"-känslan ibland - man anstränger sig och jobbar på en vinjett ett tag för någon sedan kommer och löser den på en bråkdel av tiden det tog att skapa den. Mycket jobb för kortvarig glädje  ;) :P

Tobbe Arnesson

Jag gör rätt enkla viggar, just för att slippa den känslan.  :)
Blogg: Robotkampen

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.