Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Byggtävling - Svenska Skrifter!

Startat av Etzel, 03 februari 2011 kl. 17:45

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders Nolberger

En fråga om "Inga modifierade bitar". Ä det ok med kapade slangar och snören, original förstås?

Etzel

Ja, det går fint. Det verkar vara en allmänt accepterad modifiering i de flesta tävlingar så det är tillåtet här med.

Etzel

2 veckor kvar på den här tävlingen. Se till att få in era bidrag i tid ;)
Lycka till!

AndersI

#18
Jag bara måste kommentera shutter:s "Jag väntar vid min mila..."
http://www.swebrick.se/index.php?topic=1725.msg25885#msg25885

Jag gillar verkligen det bygget! Förälskad i huset/skjulet vid första ögonkastet.

Men varför inte i Stora Kategorin, med en svart mila och lite brända träd runtomkring?

Carl T

Många fina bidrag!

Skafte har verkligen hittat rätt överkropp till sin Ferlin. Håret ser däremot inte riktigt rätt ut:

En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Skafte

Nej, jag funderade på den här i svart: , men det fick bli en lite mindre hysterisk...

Skrytsson

Citat från: Skafte skrivet 11 mars 2011 kl. 15:28
Nej, jag funderade på den här i svart: , men det fick bli en lite mindre hysterisk...

Det finns en mindre crazy version av den hår-biten:



Finns i svart från t ex Karatemästaren:


Etzel

Härligt att se att det börjar rassla in fler bidrag så här på sluttampen. Lycka till allesammans!

Deadline 22:00 på söndag.

Etzel

Mindre än 4 timmar kvar nu. Om du inte fått in ditt bidrag än är det hög tid att fixa det  ;)

(om det är någon som känner att de behöver natten på sig också så kan väl det också gå, men sedan är det kört)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.