Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Almqvist's Brickbank

Startat av Klas Almqvist, 11 september 2022 kl. 22:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Klas Almqvist

Jag har öppnat en bricklinkaffär.
Jag vill hålla låga priser och vi erbjuder snabb och bra service.
För närvarande inte så många bitar och bara 61 lots.

Titta in i den och kom med positiv eller negativ kritik om vad ni tycker.

Jag är ju bara en nybörjare

Almqvist's Brickbank

Klas Almqvist

Nu finns det 100 olika bitar att välja ::)

Klas Almqvist

Nu finns det möjlighet att få bitar levererade till skaerbeck Danmark eller till klossfestivalen Partille, välj swish och skriv nickname och plats i kommentarsfältet. Fraktfritt är lite roligare!

Klas Almqvist

Nu finns det över 200 olika bitar att välja av så välkommen in.

Klas Almqvist

Då kör vi lite rabatt på minifigs hos Almqvist's brickbank på Bricklink, och den som köper för över 500 kr får 5% på bitarna. Köper man för över 1000 kr och bor i Kungsbacka, centrala delarna av Göteborg, Lerum eller Alingsås så får man hem leverans. Välj gärna swish i utcheckningen

https://store.bricklink.com/KlasA

Klas Almqvist

Då åker vi igen, denna gången 21/10 till 23/10 har jag 10% på köp över 250 kr och 15% på köp över 500 kr.

Klas Almqvist

Då åker vi igen, denna gången 20/11 till 27/11 har jag 10% på köp över 250 kr, 15% på köp över 500 kr och 20% på köp över 750 kr.

Klas Almqvist

Citat från: Klas Almqvist skrivet 20 november 2022 kl. 13:28Då åker vi igen, denna gången 20/11 till 27/11 har jag 10% på köp över 250 kr, 15% på köp över 500 kr och 20% på köp över 750 kr.

Nu finns det Star Wars gubbar med👍😀🛒

Klas Almqvist

Uppdaterat med 13500 nya bitar, kolla in och se om du hittar något intressant i sammanhanget. 🎅🎅🎅

Klas Almqvist

Uppdaterat med nya bitar i olika färger och former.

Klas Almqvist

Almqvist's Brickbank är uppdaterad med över 10000 nya bitar.
Så nu finns det mer än 97000 bitar och 2450 olika sorter att välja på.

Klas Almqvist

Nu finns det ännu mera plast och färg i butiken samt rea på Friends minifigs...

Klas Almqvist

#12
Denna Helgen 18-19/3, 25% på Friends minifigs...

Klas Almqvist

Då jag har velat klart och bestämt mig för att åka till Örebro och Swebricks utställning, så har jag möjlighet att leverera bitar dit fraktfritt och med en hemlig rabatt. Ni som önskar detta alternativ märk er order med Örebro 2023 i kommentarsfältet. Beställningen skall vara lagd före måndag 24/4 kl 23:59.

Mvh Almqvist's Brickbank...

Emma

Tack för bitarna!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.