Jurassic World by Brickman LEGO® utställning - 8 juni – 2 september 2023

Startat av John-Erik Hansson, 22 maj 2023 kl. 16:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

John-Erik Hansson


narwo

Någon som har planerat att vara där vid öppningen 10:00 den 8 juni?

Jesper_Lundgren


Godtfred

Men ärligt, hur bra är utställningen för en AFOL när inte Brickman är där? Ni var ju många inbjudna där idag. Såg inget roligt på bilderna som flashat förbi under dagen.

robinnilsson403

Igår hade vi en invigning. Som afol, naeh, kanske inte värt omvägen. Som förälder till barn som gillar JP, absolut!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

dalle

Får nog hålla med Robin.

För de som undrar om Brickman var lika trevlig i verkligheten som han verkar på LM Australia. Ja om inte ännu mer sympatisk.

Godtfred

Tack för återkopplingen, då var det som jag misstänkte. Ja, Brickman ger onekligen ett sympatiskt intryck på tvn.

CopMike

Han är riktigt trevlig och kul, har hängt en del på Brickworld Chicago för många år sedan! Bla detta klassiska tillfälle 2011 ;D :

byStfn

Citat från: Godtfred skrivet 08 juni 2023 kl. 17:51Men ärligt, hur bra är utställningen för en AFOL när inte Brickman är där? Ni var ju många inbjudna där idag. Såg inget roligt på bilderna som flashat förbi under dagen.
Nej, vi är onekligen inte målgruppen. Jag fick lite flashbacks till Art of the Brick-utställningen, men den här har iaf integrerad lek. Misstänker att många familjer kommer tycka att det är lite litet/dyrt. Det blir liksom bara som en dyrare variant av ett lekland.

byStfn

Vet vi hur det gått de första veckorna? @John-Erik Hansson kanske kan fråga lite snällt om insight? Jag har mina aningar baserat på sponsrad reklam och väldigt lite bilder óch ljud från sociala medier..

John-Erik Hansson

Hej
Jag har tänkt ta kontakt, med dom har inte kommit dit än. 
Jag misstänker att det är först förra veckan som besökarna började att dyka upp i lite större mängder, det är första veckan i sommarlovet här i Norrköping. 
Några vi känner besökte utställningen och det var en hel del av slotarna som var slutsålda. 
Dom tyckte det var bra. 

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.