Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego Council Of Elrond/Rivendell [MOC]

Startat av -DoNe-, 14 juli 2013 kl. 22:36

Föregående ämne - Nästa ämne

-DoNe-

Jag får be om ursäkt för det blir inga bilder på hur det är ihop satt, kan inte få till några bra vinklar utan riskera att ha sönder hela främre delen  :'(

Skrytsson

Fantastiskt fint. Du är en av de bästa byggarna här på forumet :)

dalle

Bra byggt. Flera snygga detaljer. Gillar hur du byggt den rundade plattformen som rådet håller till på.
Men vad hände med stora bilden. Är den bortplockad?

-DoNe-

Citat från: Skrytsson skrivet 17 juli 2013 kl. 13:55
Fantastiskt fint. Du är en av de bästa byggarna här på forumet :)

Kul att höra från den bästa byggaren här  ;D

Citat från: dalle skrivet 17 juli 2013 kl. 15:17
Bra byggt. Flera snygga detaljer. Gillar hur du byggt den rundade plattformen som rådet håller till på.
Men vad hände med stora bilden. Är den bortplockad?

Hmm, jag kan se den  :o  Men jag tog mig i alla fall tiden att uppdatera bildwebadressen, så att eventuella fel skall nu vara fixade :-)

Sangela

Shit, vad snyggt. Det här gav mig verkligen inspiration. Gillar bla vattenfallet och att det känns så naturnära :D
Lev i nuet! Då du slippet säga:
Alla dagar som kom och gick inte visste jag att det var livet!

-DoNe-

Citat från: Sangela skrivet 19 juli 2013 kl. 17:23
Shit, vad snyggt. Det här gav mig verkligen inspiration. Gillar bla vattenfallet och att det känns så naturnära :D

Tack så mycket! Tror färgerna hjälper till rejält med att få en natur-nära känsla, borde använda mig av dem lite mer  :)

Svartkrut

Jag har tyckt om alla dina LOTR-byggen men den här var extraordinärt utsökt tycker jag. Så mycket underbara detaljer och skön känsla så det är en fröjd att se. Vore kul att få se dina byggen i verkligheten någon gång. Fantastiskt klossat!  :D

-DoNe-

Citat från: Svartkrut skrivet 21 juli 2013 kl. 11:20
Jag har tyckt om alla dina LOTR-byggen men den här var extraordinärt utsökt tycker jag. Så mycket underbara detaljer och skön känsla så det är en fröjd att se. Vore kul att få se dina byggen i verkligheten någon gång. Fantastiskt klossat!  :D

Kul att det syns att jag har lagt ned extra mycket tid på denna :-)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.