Klossfestivalen 2024 - GÖTEBORG lördagen 28 September Partille Arena

Startat av Klossfestivalen, 08 november 2023 kl. 18:19

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Klossfestivalen


Yes! Vi kommer tillbaka till Göteborg och Partille Arena lördagen 28 september.
Anmälningsformulär kommer senare.
Och ja initialt är det en dag, men vi har även arenan för söndagen, så blir mest troligt så att vi släpper upp biljetter för den senare.
Antingen hela söndagen eller halva fram till kl.14.

Eriol


Om man utgår från att Klossfestivalen har Örebro som referenspunkt så låter "lite" norrut som om det skulle kunna passa mig bra geografiskt.  :D

Inte för att jag tror att jag personligen kommer ha någon möjlighet att åka till Danmark nästa höst, men visst är det väl samma helg som Skaerbaeck är planerat för också..? 

Klossfestivalen

Citat från: Klossfestivalen skrivet 08 november 2023 kl. 18:19Hej på er.

SAVE THE DATE

Vi kommer "lite" norrut 28-29 september.

Mer info kommer när allt är klart.
Sorry!

Den stad norrut som var tilltänkt och bokad blev ändrad med datumet 27-28 september kommer vi ha en tvådagars Klossfestivalen i sydväst - mer info kommer inom kort.

byStfn

Citat från: Klossfestivalen skrivet 24 januari 2024 kl. 13:05Sorry!

Den stad norrut som var tilltänkt och bokad blev ändrad med datumet 27-28 september kommer vi ha en tvådagars Klossfestivalen i sydväst - mer info kommer inom kort.
Fre-lör alltså? Är det lov eller röd dag på fredagen?

Klossfestivalen

Citat från: byStfn skrivet 24 januari 2024 kl. 16:11Fre-lör alltså? Är det lov eller röd dag på fredagen?
Ska såklart vara lördag och söndag 28-29 september 🫣

Gideon

Tyvärr samma helg som Skaerbaek Fan Weekend...men ett alternativ som inte innebär 100+100 mil i bil lockar onekligen också en del :D

Jimmy


Klossfestivalen

Hallå!

Nu har vi idag släppt officiellt att vi besöker Göteborg lördagen 28 september.
Vi släpper biljetter för lördagen först. Sedan mest troligt blir det söndagen också - antingen heldag eller halv fram till kl.14.

Klossfestivalen

Herr Syri

Legofigswap på Instagram
Figswap på bricklink

narwo


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.